شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

تمام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد

تمام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد
تمام مسابقه های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC و بخاطر شیوع ویروس کرونا (corona) به تعویق افتاد.

به گزارش مهر، نشست فوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با شیوع ویروس کرونا و تصمیم گیری در مورد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور برپا شد.

مسئولان AFC در همان ساعت نخست در خصوص مسابقات در شرق آسیا به جمع رسیدند و بازی های شرق به تعویق افتاد.

بعد از آن با کسب رضایت از طرف های حاضر در منطقه غرب آسیا هم مسابقات در این منطقه هم به تعویق افتاد.

برگزاری بازی التعاون-پرسپولیس با حکم AFC به تعویق افتاد

تیم فوتبال التعاون عربستان خبرداد که مسابقه این تیم با باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را بخاطر ویروس کرونا (corona) به تأخیر انداخت.

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه التعاون عربستان خبر داده کنفدراسیون آسیا با تقاضای این باشگاه برای تعویق بازی این تیم با پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

این دیدار قرار بود هفته آتی ۱۲ اسفند ماه برپا می شد. این باشگاه سعودی خاطرنشان کرد که زمان جدید رقابت متعاقبا از طرف AFC اعلام خواهد شد.

پرسپولیس: بازی با التعاون لغو نشده است

باشگاه پرسپولیس ادعای التعاون درباره لغو دیدار دو تیم در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.

به گزارش ایسنا، لغو بازی پرسپولیس التعاون خبری است که رسانه‌های سعودی و عربی منتشر کرده‌اند اما به گفته امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس نامه‌ای مبنی بر لغو یا تعویق بازی ارسال نشده است.

امروز انصاری‌فرد به اتفاق حسینی و خبیری به همین منظور به فدراسیون فوتبال رفتند و جلساتی با مسوولان فدراسیون داشتند. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

در پی لغو پروازهای ایرانی به سمت امارات و ممنوعیت ورود ابتاع ایرانی به این کشور به علت شیوع کرونا، پرسپولیسی‌ها قادر به ورود به امارات و برگزاری دیدار خود با التعاون در زمین بی‌طرف نشدند.

سایت عربستانی ادعا کرد: AFC تیم‌های ایرانی و چینی را از لیگ آسیا کنار می‌گذارد!

یک سایت عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نجات دادن لیگ قهرمانان آسیا از شر ویروس کرونا، تیم های ایرانی و چینی را از این رقابت ها کنار خواهد گذاشت.

AFC تایید کرد؛ بازی آسیایی استقلال و پرسپولیس در یک زمین مشترک

کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس ایران برای بازی در ورزشگاه زعبیل امارات موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هرچند مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است اما نمایندگان ایران برای رویارویی با حریفان عربستانی خود پیشنهاداتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده بودند.

استقلال که در بازی رفت با الاهلی عربستان در کویت شکست خورده بود، برای بازی برگشت ورزشگاه زعبیل امارات را پیشنهاد داده است که AFC با این درخواست موافقت کرد.

همچنین بازی رفت پرسپولیس با التعاون که قرار بود هفته آینده برگزار شود، بعد از تعیین زمان جدید در ورزشگاه زعبیل امارات انجام می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست سپاهان برای بازی در زمین لوکوموتیو تاشکند در دیدار با النصر عربستان موافقت کرده است. بازی برگشت شهرخودرو با الهلال عربستان هم در ورزشگاه حمد بن کبیر شهر دوحه قطر برگزار می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *