دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

جام جهانی قطر آخرین حضور «نیمار» با پیراهن سلسائو

جام جهانی قطر آخرین حضور «نیمار» با پیراهن سلسائو

ستاره برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در گفت‌وگویی از پایان احتمالی فوتبال ملی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

به گزارش ایرنا، «نیمار» که هم‌اکنون در تیم پرستاره پی‌اس‌جی در کنار «لیونل مسی» و «کیلین امباپه» توپ می‌زند، با تاکید بر اینکه فشار زیادی ورزش فوتبال هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روانی روی وی تاثیر منفی گذاشته است.

مرد برزیلی با حضور در مستندی تحت عنوان «نیمار و صف پادشاهان» توضیح داد که چرا فکر می‌کند بعد از جام جهانی قطر دیگر قادر به ادامه فوتبال ملی نیست.

وی در این‌باره گفت: فکر می‌کنم این آخرین جام جهانی من باشد؛ چون نمی‌دانم از لحاظ روانی توانایی ادامه فوتبال را دارم یا نه.

وی ادامه داد: بنابراین نهایت تلاشم را می‌کنم تا خوب ظاهر شوم و برای موفقیت کشورم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و امیدوارم بتوانم به بزرگ‌ترین رویایی که از کودکی داشتم، جامه عمل بپوشانم.

ستاره ۲۹ ساله تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ در کانون تلاش‌های کشورش برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی بود هرچند سلسائو در هر دو تورنمنت از رسیدن به این جام معتبر ناکام ماند.

باتوجه به فاصله یک ساله تا جام جهانی قطر، در حال حاضر به نظر غیرمحتمل می‌رسید که نیمار در جام جهانی ۲۰۲۶ که به میزبانی مشترک آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، حاضر باشد.

مرد برزیلی فصل لوشامپیونه را خوب آغاز کرده و در پنج بازی، یک گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده است؛ علاوه بر این، وی به‌تازگی به همراه مسی و امباپه، در فهرست ۳۰ نامزد توپ طلای سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *