یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

حکیم: تلاش برای مبارزه علیه هسته‌های داعش باید افزایش یابد

حکیم: تلاش برای مبارزه علیه هسته‌های داعش باید افزایش یابد

*رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه بر اهمیت هماهنگی میان نهادهای نظامی کشور و دیگر دستگاه‌های امنیتی در حوزه‌های استحفاظی و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی برای انجام ضربات پیشگیرانه علیه مقرهای تروریسم و هسته‌های خفته داعش تاکید کرد.

بغداد – ایرنا – سید «عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی امروز (پنجشنبه) در دیدار با وزیر دفاع عراق تاکید کرد که تلاش برای مبارزه و نابودی هسته‌ های خفته داعش باید افزایش یابد.

به گزارش دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی، حکیم امروز به صورت جداگانه در دفتر خود با «جمعه عناد» وزیر دفاع و «ارکان شهاب احمد» وزیر ارتباطات عراق دیدار و درباره چالش‌های دولت کنونی در زمینه‌ها گوناگون گفت‌ و گو کرد.
وی در دیدار با وزیر دفاع بر لزوم تکمیل فرآیند سازماندهی ارتش عراق و اهتمام به عقیده بر روند دموکراتیک و حفظ یکپارچگی عراق و دفاع از آن در برابر چالش‌ها تاکید کرد.
حکیم همچنین ایجاد تحول در تسلیحات ارتش و ارتقای آن، تداوم پویایی برنامه‌های آموزش نظامی، مبارزه با فساد و اهمیت قرارگیری افراد شایسته در جایگاه‌های مناسب را خواستار شد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه بر اهمیت هماهنگی میان نهادهای نظامی کشور و دیگر دستگاه‌های امنیتی در حوزه‌های استحفاظی و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی برای انجام ضربات پیشگیرانه علیه مقرهای تروریسم و هسته‌های خفته داعش تاکید کرد.
وی همچنین در دیدار با وزیر ارتباطات بر لزوم ارتقای خدمات این وزارتخانه به شهروندان در زمینه‌هایی چون اینترنت و خدمات تلفن همراه به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه و نیز بازنگری در بهای آن و تلاش برای حفظ اطلاعات و جلوگیری از پدیده به کارگیری سایت‌های الکترونیکی برای اهداف تهدیدآمیز، باج‌گیری و نظایر آن و لزوم همگامی با تحولات این حوزه تاکید کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *