شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

خداحافظی ناگهانی و مجازی قهرمان وزنه‌برداری/ پیری: اجازه خداحافظی به میری نمی‌دهیم

خداحافظی ناگهانی و مجازی قهرمان وزنه‌برداری/ پیری: اجازه خداحافظی به میری نمی‌دهیم

 

رئیس هیات وزنه‌برداری آذربایجان غربی با خداحافظی علی میری مخالفت کرد.

 

علی میری، ملی‌پوش 25 ساله وزنه‌برداری ایران که مدال نقره مسابقات قهرمانی 2019 جهان در تایلند، مدال نقره مسابقات 2019 آسیا و نقره 2015 جوانان جهان را در کارنامه دارد، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.

میری در این پیام، بی‌توجهی مسئولین را عامل اصلی خداحافظی‌اش بیان کرده، ضمن اینکه از ترک شهر خود خبر داده است.

ظاهرا میری از عدم توجه مسئولین استان به وی بعد از مدال نقره جهان دلخور است و از همین رو خداحافظی‌اش را اعلام کرده.

در همین رابطه شاهرخ پیری رییس هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی در خصوص درج پیام خداحافظی علی میری نایب قهرمان جهان اظهار داشت: هیچ اطلاعی از خداحافظی این قهرمان استان‌مان ندارم. از خداحافظی میری چه کسی خوشحال می شود یا ضرر می بیند؟ ما همه کارها را برای او مهیا کردیم و سالن در اختیارش گذاشتیم تا به تمرین بپردازد. شب و روز تمرین می کند تا در آمادگی کامل قرار داشته باشد و رکوردهایش به حد و سطح اول دنیا برسد.

وی ادامه داد: فردا صدایش می کنم تا به هیأت بیاید و با هم صحبت کنیم. وزنه برداری آذربایجان غربی یک وزنه بردار خوب و در سطح بین‌المللی دارد. باید ببینیم چه مسئله‌ای پیش آمده یکباره می‌خواهد خداحافظی کند.

پیری در خصوص اینکه آیا میری با شما مشکلی ندارد، گفت: من با کسی مشکل ندارم و پیگیر مشکل میری خواهم بود نمی گذاریم به این راحتی‌ها یک  وزنه برداری خوب در عرصه ایران و جهان از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. همه استان از نایب قهرمان او در جهان خوشحال شدند و مسئولان  تلاش داشتند به بهترین شکل به او خدمات رسانی کنند.

منبع : فارس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *