شنبه 07 مهر 1403 - Saturday 28 September 2024

در پی شهادت سید حسن نصرالله؛ پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

در پی شهادت سید حسن نصرالله؛ پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

 رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، پنج روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

به گزارش ایرنا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام کردند.

همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای به مناسبت شهادت مجاهد فی سبیل الله دبیرکل حزب الله و سردار سرافراز جهه مقاومت، از روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

متن اطلاعیه دولت جمهوری اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یقاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیقْتَلْ أَوْ یغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً

دولت جمهوری اسلامی ایران اقدام جنایتکارانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید والامقام سیدحسن نصرالله را که عمر پربرکت خود را در مسیر دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان و ایستادگی در برابر تجاوز و ظلم سپری کرد، محکوم می‌نماید و این جنایت را دلیل روشنی بر ماهیت تروریستی و جنایت پیشه آن رژیم غاصب می‌داند.

به مناسبت شهادت مجاهد فی سبیل الله دبیرکل حزب الله و سردار سرافراز جهه مقاومت ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، ملت بردبار لبنان و امت اسلامی و ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت از روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می‌شود.

دولت جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *