شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو با تهدید کردن نصرالله حماقت کرد

رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو با تهدید کردن نصرالله حماقت کرد

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد بیست و نهمین روز خود شده که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که تهدید دیروز نخست وزیر رژیم اسرائیل علیه سید حسن نصرالله، بلافاصله بعد از پایان سخنرانی وی، حماقتی سیاسی از سوی «بنیامین نتانیاهو» بود به طوری که اعضای دفتر او، یکدیگر را در این باره متهم می‌کنند.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها -ایرنا نوشت: شبکه المیادین گزارش داده است: رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو پس از سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله با لفاظی گفته بود: هر گونه اشتباه هزینه‌ای برایتان خواهد داشت که تصور آن را هم نمی‌کنید.

سید حسن نصرالله روز گذشته در سخنانی اظهار داشت: امروز آنچه در غزه و فلسطین در جریان است، نشانه حماقت و نادانی مسئولان این رژیم است. امروز در مقابل چشم همه جهان، زنان و کودکان را قتل عام و منازل و محله ها را ویران می کنند. آیا کشتار زنان و کودکان نیاز به این همه سلاح، جنگنده و مهمات دارد؟ همان کاری که در جنگ ۳۳ روزه کردند. بدون اینکه به نتیجه ای دست یابد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: هر ارتشی که چند جنگنده و چند موشک داشته باشد، می تواند همین کار را انجام دهد ولی هیچ دستاورد میدانی نخواهد داشت.

پایان پیام/ت

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *