دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - Monday 20 May 2024

رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات گفتند: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد.وظیفه ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و کار کند و به مقاصد بزرگ نزدیک شوند این است که در انتخابات شرکت کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس‌، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه، 21 اردیبهشت) پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: انتخابات به صورت فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است.ایشان افزودند: انتخابات نشانه حضور مردم و نشانه اراده و تصمیم گیری مردم است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: وظیفه ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و کار کند و به مقاصد بزرگ نزدیک شوند این است که در انتخابات شرکت کند.ایشان خطاب به ملت ایران تصریح کردند: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همان اهمیتی که مرحله اول انتخابات دارد، مرحله دوم نیز همان اهمیت را دارد. شما در مرحله اول تعدادی را انتخاب کردید و به مجلس فرستادید اما ظرفیت همچنان تمام نشده است.رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: در این مرحله یعنی مرحله دوم ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما در مرحله اول شرکت کردیم فرض کنید در تهران تعدادی را انتخاب کردیم و در هر شهر دیگری و بقیه ماندند و شرکت نکردیم در واقع کار را نیمه تمام رها کردیم.
رهبر انقلاب گفتند: بنابراین اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و ان‌شاءالله مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رای بدهند و مجلس را تکمیل کنند.ایشان در پایان خاطرنشان کردند: هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است. هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *