چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

سجادی: کارگروه ویژه بررسی مشکلات ورزش پلدختر تشکیل می‌شود

سجادی: کارگروه ویژه بررسی مشکلات ورزش پلدختر تشکیل می‌شود

 وزیر ورزش و جوانان گفت: کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مشکلات حوزه ورزش پلدختر تشکیل و نتایج عملکرد آن اعلام می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ایرنا سیدحمید سجادی شامگاه شنبه در جمع هیات های ورزشی پلدختر اظهار کرد: بررسی میدانی در خصوص ورزش این شهرستان انجام و مقرر شد با تشکیل کارگروه ویژه، مسایل و مشکلات پلدختر، معمولان و روستاها شناسایی و به آن رسیدگی شود.

وی افزود: پس از بررسی و برنامه ریزی موثر برای رفع مشکلات ورزشی پلدختر، تلاش می شود در حد توان، پیگیری و اختصاص منابع ویژه صورت گیرد و نتایج آن مرحله ‌به‌ مرحله اعلام شود.

وی همچنین نسبت به تجهیز سالن‌های ورزشی پلدختر قول مساعد داد و افزود: اگرچه زیرساخت‌های ورزش پلدختر در پساسیل بازسازی و قابل استفاده شده است اما هنوز جای کار دارد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بر اساس برنامه آمایش سرزمین، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اولویت کار است هرچند تلاش می شود در راستای تکمیل و بهره برداری از تمامی طرح های نیمه تمام اقدام مثبتی صورت گیرد.

سجادی ادامه داد: باید با توجه به نیازمندی های زیر ساخت ورزشی و رعایت عدالت اقدام و عملیات اجرایی پروژه های مرتبط را آغاز کرد.

سجادی در دومین سفر خود به لرستان در زمان تصدی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم عازم شهرهای بروجرد، دورود، خرم آباد و پلدختر شد و چندین طرح ورزشی را بازدید، افتتاح یا کلنگ زنی کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *