یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

سردار حاجی زاده: غفلت نکنید و پای صندوق رای بیایید

سردار حاجی زاده: غفلت نکنید و پای صندوق رای بیایید

یک روزی باید سلاح دست می‌گرفتیم و مقابل دشمنان می‌ ایستادیم امروز هم با حضور در صندوق های رای همین کار را می‌ کنیم. آمدن مردم زنده بودن کشور را نشان می‌دهد و حتما تولید امنیت و قدرت می‌کند.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور مردم را در انتخابات امنیت زا و پر کردن خشاب نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: یکی از عوامل مهم امنیت، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «امیرعلی حاجی‌زاده» روز جمعه یازدهم اسفند با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد جامع ابوذر تهران گفت: یکی از عوامل مهم امنیت، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است و شرط کافی برای حفظ امنیت و ایستادن قدرتمندانه مقابل دشمن، حضور مردم، همگرایی، وحدت و یکپارچگی است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور مردم در پای صندوق های رای را امنیت‌زا دانست و افزود: مردم غفلت نکنند و بیایند.

حاجی زاده خطاب به کسانی که برای حضور در پای صندوق های رای هنوز تردید دارند و تصمیم نگرفتند، اظهارداشت: خواهش می‌کنیم غفلت نکنند و پای صندوق های رای بیایند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این را هم گفت: یک روزی باید سلاح دست می‌گرفتیم و مقابل دشمنان می‌ ایستادیم امروز هم با حضور در صندوق های رای همین کار را می‌ کنیم. آمدن مردم زنده بودن کشور را نشان می‌دهد و حتما تولید امنیت و قدرت می‌کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با دستوروزیر کشور راس ساعت ۸/۰۰ صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفند) در ۳۱ استان ایران اسلامی آغاز شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله اکنون در حال برگزاری است.

براساس قانون، متولدان ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ به قبل واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۱۴۰۲ هستند.

همچنین ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۱۳۳ مرد و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ زن هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *