جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا: به قانون جذب ملی‌پوشان اعتراض داریم

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا: به قانون جذب ملی‌پوشان اعتراض داریم

 سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: به قوانین فدراسیون احترام گذاشتیم و ملی‌پوشان را آزاد کردیم اما با قانون جدید تیم ما ضرر کرد و به این رویه اعتراض داریم.

«مریم هاشمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فدراسیون والیبال تا روز قرعه‌کشی لیگ در خصوص افزایش جذب ملی‌پوشان صحبتی با ما نکرده است و در جلسه آخر هم مبنا بر این بود تا هفت بازیکن جذب تیم‌های باشگاهی شوند. تا الان به قوانین فدراسیون والیبال احترام گذاشتیم و براساس آن پیش رفتیم.

وی افزود: اگر بنا بر این باشد تا مسابقات لیگ برتر در یک سطح برگزار شود باید ملی‌پوشانی که بیرون از تیم‌ها باقی مانده‌اند به تیم‌های دیگر بپیوندند تا سطح بازی‌های لیگ برتر بهتر شود و مثل فصل گذشته یک سری از تیم‌ها انصراف ندهند.

سرمربی سایپا با اشاره به اینکه قانون جذب ۹ ملی‌پوش الان به نفع ما نیست، گفت: ما با آزاد کردن فاطمه حسنی و تهمینه درگزنی تعداد ملی‌پوشان را به عدد هفت رساندیم و آنان هم جذب پیکان و اکسون شدند. برنامه‌ریزی لازم را براساس هفت ملی‌پوش انجام دادیم و اکنون با این قانون ضرر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از تیم‌ها بیشتر از هفت ملی‌پوش را در ترکیب خود داشتند و این قانون به نفع آنان تمام شد. امیدوار بودیم که همه تیم‌ها با همان هفت ملی‌پوش بازی کنند اما با این تصمیم فدراسیون شرایط نابرابر می‌شود. به همین دلیل نامه اعتراض خود را برای فدراسیون والیبال می‌فرستیم.

هاشمی گفت: قرار بود لیگ برتر والیبال زنان با ۹ تیم آغاز شود اما به نظر می‌رسد که فدراسیون پس از قرعه‌کشی تصمیم به اضافه کردن دو تیم کرده است که خجسته از اسلام‌آباد یکی از این تیم‌ها محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *