دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

شروع مقتدرانه آرسنال در لیگ برتر با درخشش تازه‌واردها

شروع مقتدرانه آرسنال در لیگ برتر با درخشش تازه‌واردها

آرسنال موفق شد در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر صفر از سد فولام بگذرد و به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه برسد.

به گزارش ایرنا، بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶ امروز(شنبه) به وقت تهران با دیدار دو تیم فولام و آرسنال در ورزش کراوان کاتیج آغاز شد. دیداری که در پایان با برتری مقتدرانه و سه بر صفر توپچی‌های لندن به اتمام رسید تا شاگردان میکل آرتتا شروع امیدوارکننده‌ای داشته باشند.

آرسنال در برابر رقیب تازه لیگ برتری شده خود از همان ابتدا میدان‌دار بود و توانست گل نخست را خیلی زود و در دقیقه هشت توسط آلکساندر لاکازت به ثمر برساند. این گل از روی ریباند ضربه ویلیان به ثمر رسید. در ۴۵ دقیقه دوم آرسنال مجددا با روحیه بالا وارد میدان شد و توانست در دقیقه ۴۹ به گل دوم برسد. کرنر ویلیان از سمت راست با ضربه سر دیگر بازیکن تازه‌وارد به تور دروازه چسبید. این بار گابریل ماگالاش ۲۲ ساله و برزیلی زننده گل بود. البته که این پایان کار نبود و پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان آرسنال در دقیقه ۵۷ با یک شوت دقیق و هنرمندانه تیر خلاص را به پیکره تیم اسکات پارکر وارد کرد. جالب است که بازهم ویلیان پاسِ منجر به گل را داد تا ۲ بازیکن تازه وارد آرتتا نمایش درخشانی داشته باشند.

لاکازت مانند فصل ۲۰۱۷-۱۸ توانست اولین گل فصل را به ثمر برساند. دیگر نکته جالب توجه درگیری فیزیکی بین سبایوس و انکتیاه، ۲ بازیکن آرسنال پیش از شروع مسابقه بود. هر دو نفر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند.

برنامه دیگر بازی‌های امروز و امشب فوتبال انگلستان:

کریستال پالاس-ساوتهمپتون

لیورپول-لیدزیونایتد

وستهم-نیوکاسل

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *