شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

عضو تیم ملی: ۹۹ سال خوبی برای فوتبال زنان نبود

عضو تیم ملی: ۹۹ سال خوبی برای فوتبال زنان نبود

ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: در سال گذشته همه چیز تغییر کرد و حتی شیوه برگزاری لیگ متفاوت بود. به نظرم سال ۹۹ بدترین سال فوتبال زنان بود.

سمیه خرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال ۹۹ بدترین سال فوتبال زنان به خاطر کرونا بود. شیوه برگزاری بازی‌ها تغییر کرد و هیچ چیزی سر جای خودش نبود. این سال از نظر فوتبالی برای خودم هم راضی کننده نبود. حتی اردو و مسابقه‌ای برای تیم ملی برگزار نشد.

وی افزود: در سال گذشته اتفاق خوشانیدی برایم رخ نداد و فعلا هم هیچ برنامه‌ای ندارم. در لیگ نیز بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام نشد و تعداد دیدارها کم بود.

ملی‌پوش فوتبال زنان عنوان کرد: استرس کرونا روی بازی‌ها اثر گذاشت. داوری‌ها هم خوب نبود. در دیدارهای مهم لیگ، داوران خوبی نداشتیم. پیشنهادم به سازمان لیگ این است که مسابقات مانند فوتبال مردان برگزار شود. چطور برای آنان کرونا نیست و برای ما هست.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی فراز و نشیب خود را دارد و نمی‌شود هر سال هم خانم گل شد. سال گذشته شرایط خودم خوب نبود و تمام تلاشم را برای تیمم یعنی همان وچان کردستان انجام دادم و هدف کسب نتیجه خوب برای تیم بود نه گلزنی.

خرمی با اشاره به اینکه سال جدید را پرقدرت‌تر از سال قبل شروع می‌کنم، گفت: سعی می‌کنم تا خودم را به خودم ثابت کنم و نه به فرد دیگری و از خودم راضی باشم.

وی ادامه داد: به دختران فوتبال ایران پیشنهاد می‌کنم تا فقط تمرین کنند تا موفق شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *