جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

عملیات نیروهای مقاومت، وحشت و سردرگمی صهیونیست‌ها

عملیات نیروهای مقاومت، وحشت و سردرگمی صهیونیست‌ها

 صهیونیست‌ها که از عملیات روز یکشنبه نیروهای مقاومت به وحشت افتاده و سر در گم شده اند از تشدید اقدامات امنیتی در کرانه باختری خبر دادند. در عملیات روز یکشنبه سه نظامی صهیونیستی در یک ایست و بازرسی زخمی شدند.

اسکای نیوز عربی روز دوشنبه گزارش کرد: ارتش اسرائیل اعلام کرد که به تعداد نیروهای خود افزوده و در روزهای آینده فعالیت‌هایش در کرانه باختری را تشدید خواهد کرد.

«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم در توئیتی از حضور آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در منطقه درگیری خبر داد و نوشت : کوخای تاکید کرد که ارتش ،‌عملیات خود را در مناطق یهودیه و سامره تقویت کرده است. به گفته کوخاوی، این اقدام‌ها به عنوان بخشی از تلاش هایی است که با هدف افزایش آمادگی‌ها برای درگیری انجام می‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی دیروز (یکشنبه) از زخمی شدن ۳ نظامی صهیونیست بر اثر عملیات تیرندازی در ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس خبر داده‌اند.

مجری عملیات سوار بر خودروی شخصی بوده و پس از نزدیک شدن به ایست بازرسی، شروع به تیراندازی به سمت نظامیان اسرائیلی کرده و از محل متواری شده است.

در این عملیات ۳ نظامی اسرائیلی زخمی شدند که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

پاسخ طبیعی به جنایات دشمن 

جنبش حماس عملیات مقاومتی قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه اشغالگران اسرائیلی در ایست بازرسی نظامی زعتره را تبریک گفت.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات قهرمانانه زعتره پیام واضح و روشنی برای ارتش رژیم صهیونیستی و سران این رژیم داشت و آن اینکه جوانان قهرمان فلسطینی با سلاحی که به دست گرفته‌اند، هر لحظه آماده دفاع از قدس و مسجد الاقصی هستند.

حماس تاکید کرد که ملت فلسطین همیشه دست به سلاح است و از حقوق خود و مقدسات سرزمینش دفاع می‌کند.

این جنبش تمامی فلسطینیان ساکن کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به تشدید عملیات‌های مقاومتی علیه اشغالگران صهیونیست که قصد تعرض دسته‌جمعی به مسجد الاقصی در ۲۸ ماه مبارک رمضان را دارند، فراخواند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *