پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

لحظه به لحظه با غزه؛ شلیک 6 خمپاره به سوی کسوفیم

لحظه به لحظه با غزه؛ شلیک 6 خمپاره به سوی کسوفیم

 آژیر هشدار در اراضی اشغالی؛ شلیک ۶ خمپاره به سوی کسوفیم ؛منابع رسانه‌ای از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوارغزه و شلیک 6 خمپاره از سوی مقاومت فلسطین به سوی «کسوفیم» خبر دادند.

به گزارش فارس، امروز پنجشنبه (۱۱ می)، رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی در حال هدف قرار دادن مواضع مقاومت در نوار غزه است. مقاومت فلسطین نیز در دومین روز تجاوز صهیونیست‌ها، پاسخ موشکی و راکتی خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کردند و تا به این لحظه ادامه دارد.

بامداد سه‌شنبه، (۹ می) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت.

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد.

همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی در بامداد پنجشنبه و ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و ۷۶ نفر مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.

در مقابل رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کرد که در نخستین روز پاسخ مقاومت به این تجاوز، دست‌کم ۵۰۰ راکت و موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک شده و خسارات زیادی به بارآورده است.

اخبار لحظه به لحظه مقاومت در سومین روز تجاوز به نوار غزه در ادامه می‌آید:

 آژیر هشدار در اراضی اشغالی؛ شلیک ۶ خمپاره به سوی کسوفیم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند و پس از آن اعلام شد که نیروهای مقاومت فلسطین  شش فروند خمپاره «هاون» به سوی منطقه «کسوفیم» در شرق غزه شلیک کردند.

زخمی شدن ۲۵ شهرک‌نشین صهیونیست

رژیم صهیونیستی، امروز در سومین روز تجاوز به نوار غزه، اعتراف کرد که در پی پاسخ موشکی و راکتی مقاومت، تا کنون ۲۵ شهرک‌نشین زخمی شده‌اند.

صدای چندین انفجار در شمال نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین در نوار غزه اعلام کرد که صدای چندین انفجار در شمال نوار غزه به گوش می‌رسد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

اذعان صهیونیست‌ها به پیشرفته بودن موشک‌های شلیک شده به عسقلان 

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد که شماری از موشک‌های شلیک شده از سوی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین عسقلان پیشرفته و حامل کلاهک‌های انفجاری به وزن ۵۰۰ کیلوگرم بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، امروز همچنین اعلام کردند که در جریان پاسخ مقاومت فلسطین به دومین روز تجاوز این رژیم به نوار غزه، روز گذشته (چهارشنبه، ۱۰ می)، نزدیک به ۵۰۰ موشک [و راکت] به سوی «اسرائیل» شلیک شد.

بیانیه هشدار دستگاه امنیت داخلی نوار غزه

دستگاه امنیت داخلی نوار غزه، امروز طی بیانیه‌ای از فعالان شبکه‌های اجتماعی خواست که از انتشار تصاویر لحظه شلیک موشک‌ها و راکت‌ها به سوی اراضی اشغالی پرهیز کنند زیرا انتشار این تصاویر به دشمن کمک می‌کند تا سکوهای پرتاب این موشک‌ها را پیدا کند و هدف قرار دهد.

انتشار تصاویر از ویرانی‌ها در غزه پس از حملات هوایی اشغالگران

رسانه‌های فلسطینی تصاویری از میزان خرابی‌های وارده به منازل مسکونی در نواز غره منتشر کردند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی مدعی است که تنها به دنبال هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین است.

تقلای صهیونیست‌ها برای توقف نبرد

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد که طرف اسرائیل به دنبال پایان درگیری کنونی در غزه است زیرا احساس می‌کند که با گذشت زمان، دستاورد کسب شده را از دست خواهد داد.

از سوی دیگر، «بزالل اسموتریچ» وزیر تندروی دارایی رژیم صهیونیست، امروز تصریح کرد که اگر غزه، درگیری را متوقف کند، به نفع ما نیست که آن را ادامه دهیم.

وی روز گذشته در پی آغاز پاسخ موشکی مقاومت به تجاوز جدید غزه گفته بود: مصر به ما اطمینان داد که به سوی آتش‌بس می‌رویم. اما اتاق عملیات غزه ما را فریب داد و تل‌آویو هدف قرار گرفت.

شروط جنبش جهاد اسلامی برای آتش‌بس

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی برای توقف شلیک راکت‌ها و موشک‌ها به سوی اراضی اشغالی سه شرط طرح کرده است.

تحویل پیکر خضر عدنان اسیر فلسطینی که پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، توقف ترور در کرانه باختری و لغو راهپیمایی پرچم‌ها که قرار است هفته آینده در شهر قدیمی قدس برگزار شود.

در حال بروزرسانی…

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *