دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - Monday 20 May 2024

مدودف: تکمیل عملیات نظامی و نازی‌زدایی اوکراین تنها اولین گام است

مدودف: تکمیل عملیات نظامی و نازی‌زدایی اوکراین تنها اولین گام است

رئیس‌جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه امروز پنجشنبه گفت «تکمیل عملیات نظامی ویژه روسیه و نازی‌زدایی اوکراین» تنها اولین گام برای ایجاد معماری جدید در روابط بین‌الملل است.

به گزارش ایسنا، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور هم بوده، مقاله‌ای را تحت عنوان « آنگلوساکسون‌ها فاشیسم را رواج دادند» نوشت و توسط شورای امنیت روسیه و حزب «روسیه متحد» منتشر شد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مدودف در این مقاله نوشته است: «تکمیل عملیات نظامی ویژه و نازی‌زدایی… تنها گام اول، اما بسیار مهم در راه طولانی و دشوار به سوی معماری جدید روابط بین‌الملل است.»

مدودف افزود: نه تنها رهبران کنونی اوکراین، بلکه حامیان رژیم کی‌یف باید پس از عملیات نظامی با عدالت مواجه شود.

معاون شورای امنیت روسیه در قسمت دیگری از این مقاله تاکید کرد: «قدرت‌های بزرگ غربی در حال جنگ ترکیبی علیه ما هستند. آنها محاصره‌ها و تحریم‌هایی را اعمال می‌کنند و میلیاردها دلار برای خرید سلاح به نئونازی‌ها اختصاص می‌دهند. آنها تحریکات و حملات تروریستی خونین بی سابقه‌ای را ترتیب می‌دهند که به دست افراد شرور انجام شده است. در واقع، واشنگتن و بروکسل امروز با بدبینی و وسعت بیشتری نسبت به هیتلر و همکارانش در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ رفتار می‌کند.»

به گفته مدودف، نئونازی‌ها می‌خواهند روسیه را از نقشه جهان «حذف کنند.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *