پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

مراغه‌چیان: شهرآورد حذفی یک جنگ تمام عیار است

مراغه‌چیان: شهرآورد حذفی یک جنگ تمام عیار است

 پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی یک جنگ تمام عیار خواهد بود و هر تیمی که بتواند فعل خواستن را به خوبی صرف کند به فینال صعود می‌کند.

«سعید مراغه چیان» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استقلال به یک بلوغ تاکتیکی در هفته‌های اخیر رسیده و توانسته عملکرد مطلوبی را داشته باشد.

وی افزود: پیروزی مقابل سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی از نظر روانی به آبی‌پوشان کمک خواهد کرد تا آنها با انگیزه بیشتری مسابقاتشان در لیگ برتر و جام حذفی را برگزار کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی یک جنگ تمام عیار خواهد بود و هر تیمی که بتواند فعل خواستن را به خوبی صرف کند به فینال صعود می‌کند.

مراغه‌چیان تصریح کرد:من به استقلال امید زیادی دارم و می‌توانم با خوش‌بینی از پیروزی این تیم در مقابل پرسپولیس حرف بزنم چرا که آنها ثابت کرده‌اند شایسته و سزاوار این مهم هستند.

وی تاکید کرد: «فرهاد مجیدی» در این مدت با استقلال نتایج خوبی کسب کرده و با قهرمانی در جام حذفی کارش را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم «احمد سعادتمند»  تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تیم شاکله اصلی خود را حفظ و تیمی مدعی برای فصل آینده ببندد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *