شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

مصطفوی: مجیدی دنبال بهانه‌جویی نیست/ از فکری و کادر قبلی تشکر می‌کنم

مصطفوی: مجیدی دنبال بهانه‌جویی نیست/ از فکری و کادر قبلی تشکر می‌کنم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موفقیت از نظر ما درست کردن شکل بازی استقلال است تا هوادار آن را بپسندد و در کنار آن بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم تا قهرمانی را از آن خود کنیم؛ نه فرهاد مجیدی و نه اعضای کادر فنی دنبال بهانه‌جویی نیستند.

به گزارش ایرنا، صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد اظهار داشت: پیش از شروع صحبت‌هایم از طرف فرهاد مجیدی و خودم تشکر می کنم از محمود فکری، صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و کادر قبلی که برای استقلال زحمت کشیدند. فرهاد مجیدی هم بابت عدم حضورش در نشست خبری عذرخواهی کرد و قول داد در نشست بعد از بازی حاضر شود.

وی درباره دیدار با فولاد خاطرنشان کرد: این جزو سخت‌ترین بازی‌های لیگ است. فولاد تیم باساختار، خوب و بابرنامه‌ای است. این تیم در نیم فصل اول کمترین موقعیت گل را به رقبایش داده است. آنها به خوبی پرس می‌کنند و بازی، بازی سختی بوده است. امیدوارم با صحبت‌هایی که در یکی ۲ روز اخیر انجام شده و تمرین‌هایی که کردیم بتوانیم بازی خوب و درخور شان باشگاه استقلال را انجام دهیم و به سه امتیاز برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین بیان داشت: ما با ۶ امتیاز از صدر عقب هستیم اما بازی رودر رو داریم. تلاشمان را می‌کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی از نظر شکل بازی و جایگاه برسانیم. ما در این شرایط قبول کردیم مسئولیت را به عهده بگیریم و دنبال بهانه‌جویی نیستیم و حداکثر تلاشمان را می‌کنیم تا تیم به موفقیت برسد. موفقیت از نظر ما درست کردن شکل بازی استقلال است تا هوادار آن را بپسندد و در کنار آن بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم تا قهرمانی را از آن خود کنیم. نه فرهاد مجیدی و نه اعضای کادر فنی دنبال بهانه‌جویی نیستند.

وی درباره علت عدم حضور پیروز قربانی در کادر فنی استقلال گفت: پیروز قربانی با فرهاد مجیدی جلسه‌ای داشت. او را از کلاس‌های مربیگری می‌شناسم و آنجا همکار بودیم. یک مربی کاملا با دانش، فنی، به روز، اهل مطالعه و تحقیق است و خیلی خوشحال می‌شدم در کادر حضور می‌داشت اما جمع‌بندی‌ که در جلسه بین این دو نفر بوده نتیجه‌اش این شده که آقای قربانی ترجیح داده به کار خودش در سایپا ادامه دهد.

مصطفوی در مورد انصراف فراز کمالوند از حضور در کادر فنی استقلال همچنین پیوستن امین قاسمی‌نژاد به این تیم گفت: در جریان این دو موضوع نیستم.

وی درباره علت بازگشت دوباره مجیدی به استقلال تصریح کرد: این را بهتر است خود فرهاد مجیدی پاسخ بدهد. باشگاه به جمع‌بندی رسید که با کادر قبلی که به اعتقادم زحمت کشیدند و از بزرگان و پیشکسوتان استقلال بودند، قطع همکاری کند. با توجه به عملکرد مجیدی و گروهش چه از نظر کیفیت بازی و نتایج، باشگاه به این نتیجه رسید که استقلال با این کادر عملکرد بهتری خواهد داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره نیمکت برخی از تیم‌های لیگ برتری که اعتراضات در آنها زیاد رخ می‌دهد اذعان داشت: صلاح مملکت خویش را خسروان دانند. هر کسی سبک مربیگری خودش را دارد. هر کسی خودش تصمیم می‌گیرد چه مدلی کار کند. مسوولیت ما در قبال تیم خودمان است. شاید سبکی، موردپسند ما نباشد. قانون‌گذار و قانون باید تصمیم بگیرد چگونه با این روش برخورد کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد استقلال با سه دفاع در مسابقات حاضر شود گفت: ممکن است با سه دفاع بازی کنیم.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *