شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

مقانلو: وضعیت تیم ملی تکواندو خوب نیست/ کار، سخت اما شدنی است

مقانلو: وضعیت تیم ملی تکواندو خوب نیست/ کار، سخت اما شدنی است

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو با بیان اینکه حال و روز این تیم خوب نیست، گفت: کار سخت اما شدنی است و با همت و همدلی می‌توانیم به روزهای اوج بازگردیم.

«بیژن مقانلو» که به تازگی هدایت تیم ملی تکواندو مردان ایران را عهده‌دار شده است در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: با توجه به صلاح‌دید کمیته فنی فدراسیون که از چند مربی برنامه گرفته بود و من نیز یکی از آنها بوده و برنامه یک ساله را با توجه به شرایط ارائه کردم، در نهایت به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم.

وی افزود: وضعیت و حال و روز فعلی تکواندو کشورمان در رده سنی بزرگسالان اصلا خوب نیست و این مساله کاملا مشهود است. عملا ارتقای این تیم کار سختی است.

سرمربی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: در حال حاضر چهار بازیکن ما مجوز حضور در گرندپری را دارند. سایر نفرات، نسلی جوان و پتانسیل خامی هستند که باید آموزش ببینند تا در آینده به تیم گرندپری ملحق شده و در مسابقات مهم حرفی برای گرفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: برای شروع کار، تکواندوکاران را به دو گروه تقسیم کردیم که یکسری نفرات گرندپری هستند و دیگران در مرحله نخست انتخابی شرکت ‌می‌کنند. شرایط نفرات را هم اعلام کردیم. سعی داشتیم فردی از قلم نیافتد و با توجه به شرایط، چند بازیکن برتر وارد تیم ملی خواهند شد.

مقانلو اضافه کرد: با نزدیک شدن به مسابقات آسیایی، این نفرات با تکواندوکاران گرندپری انتخابی برگزار می‌کنند تا بهترین نفرات اعزام شوند.

وی در مورد همکارانش در کادر فنی نیز افزود: مجید افلاکی و مسعود حجی‌زواره همکارانم خواهند بود. مربی بدنساز را هم معرفی کردم که امیدوارم توافقات صورت بگیرد.

وی گفت: باید در این مسیر سخت یک مجموعه خوب داشته باشیم تا از حداقل پتانسیل حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم. کار سخت اما شدنی است و با همدلی می‌توانیم به اوج برسیم. در ابتدا کار راحتی نداریم و باید با همت ملی و وسعت دید زیاد بتوانیم از داشته هایمان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *