یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

واکنش حماس به زنده زنده سوزاندن سربازان مصری توسط رژیم صهیونیستی

واکنش حماس به زنده زنده سوزاندن سربازان مصری توسط رژیم صهیونیستی

افشای جنایت وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی در تجاوز سال ۱۹۶۷ و زنده زنده سوزاندن ده‌ها سرباز مصری، گستره تروریسم و ​​سادیسم حاکم بر رفتار  این رژیم را آشکار می‌کند که در تمامی جنگ‌هایش علیه ملت و امت ما به کار گرفته است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس زنده زنده سوزاندن ۲۰ سرباز مصری توسط رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۹۶۷ میان اعراب‌ و تل‌آویو را دلیلی بر ماهیت تروریستی این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به انتشار اخباری مبنی بر زنده زنده سوزاندن ۲۰ سرباز مصری توسط رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۹۶۷ میان اعراب‌ و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در این باره اظهار کرد: افشای جنایت وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی در تجاوز سال ۱۹۶۷ و زنده زنده سوزاندن ده‌ها سرباز مصری، گستره تروریسم و ​​سادیسم حاکم بر رفتار  این رژیم را آشکار می‌کند که در تمامی جنگ‌هایش علیه ملت و امت ما به کار گرفته است.

قاسم گفت: ارتش اشغالگر و شهرک نشینان آن هیچگاه از ارتکاب جنایات جنگی، استفاده از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی و کشتار و سوزاندن عمدی غیرنظامیان مانند همه جنگ‌های نوار غزه و سوزاندن “محمد ابو خضیر”، کودک فلسطینی توسط شهرک نشینان، دست برنداشته‌اند.

وی تاکید کرد: این خصومت و تروریسم رژیم اشغالگر بار دیگر میزان توهم کسانی را نشان می‌کند که  درصدد عادی سازی روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند. این تروریسم همچنین بیهودگی تلاش برای ادغام رژیم اشغالگر در منطقه را تأیید می‌کند.

سخنگوی حماس همچنین ادامه داد: نهادها و موسسات بین‌المللی همچنان ملزم به افشای جنایات رژیم اشغالگر خواهند بود تا گامی برای محاکمه رهبری آن در دیوان کیفری بین‌المللی برداشته شود تا چنین جنایتی تکرار نشود؛ جنایتی که زنده زنده سوزاندن سربازان مصری نخستین مورد آن نبوده است و در صورت عدم مجازات این رژیم، ابو خضیر نیز آخرین قربانی نخواهد بود.

“یوسی ملمان”، خبرنگار روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» اخیرا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰ سرباز مصری را در جنگ ۱۹۶۷ زنده زنده سوزانده است.

وی بر اساس اظهارات “زین بلوخ” افسر نظامی که شاهد این جنایت بوده است، اظهار کرد که ارتش اسرائیل ۲۰ سرباز مصری را در طول جنگ ۱۹۶۷ زنده زنده سوزاند و در یک گور دسته جمعی در شهر “لاترون” در غرب قدس دفن کرد.

ملمان با اشاره به اینکه دولت رژیم صهیونیستی سال‌ها سانسور شدیدی در این خصوص اعمال کرده، گفت: حقیقت با لغو سانسور، ۵۵ سال بعد آشکار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *