شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

واکنش گردان‌های حزب الله عراق به طرح سو قصد به جان مصطفی الکاظمی

واکنش گردان‌های حزب الله عراق به طرح سو قصد به جان مصطفی الکاظمی

*العسکری طرح ترور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق را یک حرکت نمایشی خواند و نوشت: بازی کردن نقش قربانی از شیوه‌های نخ نمایی است که به تاریخ پیوسته است ، هیچ کسی حاضر نیست برای هدف قراردادن نخست وزیر سابق، یک پهپاد را هزینه کند، اگر هم کسی بخواهد آسیبی برساند، راه‌های بسیار با هزینه کم‌تر و مطمئن‌تری وجود دارد.

مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق به طرح سو قصد به جان مصطفی الکاظمی واکنش نشان داد.

به گزارش  مهر، «ابوعلی العسکری»، مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق در حساب کاربری خود در شبکه‌های مجازی به طرح سو قصد به جان نخست وزیر این کشور واکنش نشان داد.

العسکری طرح ترور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق را یک حرکت نمایشی خواند و نوشت: بازی کردن نقش قربانی از شیوه‌های نخ نمایی است که به تاریخ پیوسته است.

به گفته العسکری، براساس اطلاعات موثق در عراق هیچ کسی حاضر نیست برای هدف قراردادن نخست وزیر سابق، یک پهپاد را هزینه کند، اگر هم کسی بخواهد آسیبی برساند، راه‌های بسیار با هزینه کم‌تر و مطمئن‌تری وجود دارد.

مسئول گردان‌های حزب الله عراق در ادامه گفت: مسخره تر اینکه او ملت را به خویشتنداری و آرامش دعوت می‌کند، معلوم نیست چه کسی نگران شده است؟

این واکنش مسئول امنیتی گردان‌های امنیتی عراق چند ساعت پس از آن صورت گرفت که نهاد موسوم به «گروه رسانه‌ای امنیتی عراق» با انتشار بیانیه‌ای هدف قرار گرفتن منزل نخست‌وزیر عراق با یک فروند پهپاد انفجاری را تائید کرد و افزود که این اقدام ناکام مانده و الکاظمی در سلامت کامل به سر می‌برد، چون در زمان حمله به اقامتگاه وی، در منزل نبوده است.

الکاظمی نیز در نخستین واکنش با انتشار توئیتی نوشت که حالش خوب است و در ادامه از همگان خواست تا آرامش و خویشتنداری را در عراق حفظ کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *