شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

وضعیت زیرساخت‌های مشهد برای میزبانی از دیدار ایران – لبنان/ میهمان‌نوازی به سبک ایرانی!

وضعیت زیرساخت‌های مشهد برای میزبانی از دیدار ایران – لبنان/ میهمان‌نوازی به سبک ایرانی!

 

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در شهر مشهد مقدس میزبان لبنان خواهد بود که با توجه به زیرساخت‌های این شهر مجبور است در تهران تمرین کند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر را به میزبانی مشهد مقدس مقابل لبنان برگزار خواهد کرد تا تیم ملی پس از سال‌ها خارج از تهران میزبان یکی از رقبای خود باشد.

میزبانی تیم ملی در مشهد این سؤال را ایجاد می‌کند که تیم‌های ملی ایران و لبنان پیش از مسابقه در چه زمینی تمرینات خود را برگزار خواهند کرد، آنهم در شرایطی که تیم پدیده به‌عنوان تنها نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر، به دلیل ضعف زیرساخت تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کند. هر چند وقتی فیفا میزبانی ایران در شهر مشهد را تأیید کرده، یعنی محل تمرینات دو تیم مشخص شده است.

فدراسیون فوتبال برای تیم لبنان ورزشگاه ثامن الائمه را به‌عنوان محل تمرین این تیم معرفی کرده و یکی از تمرینات این تیم هم طبق قانون در ورزشگاه امام رضا (ع) که میزبان مسابقه است، برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال کشورمان هم پس از بازگشت از سئول در تهران اردو خواهد زد و تمرینات خود را در آکادمی ملی فوتبال پیگیری می‌کند. سپس ملی‌پوشان یک روز پیش از مسابقه راهی مشهد می‌شوند و طبق قانون تنها یک تمرین رسمی در ورزشگاه امام رضا (ع) خواهند داشت.

به این ترتیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای این دیدار نهایت میهمان‌نوازی را خواهد کرد، چرا که ورزشگاه ثامن الائمه با چمن مناسبش در اختیار تیم لبنان قرار می‌گیرد و تیم ملی مجبور است تمرینات خود را تا یک روز پیش از مسابقه در تهران پیگیری کند.

همچنین فدراسیون فوتبال به دنبال رزرو هتلی برای دو تیم و همچنین تیم داوری است که با توجه به تعطیلی ایام نوروز و حضور زائران پرشمار در حرم رضوی، در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) نباشد تا مسئله شلوغی و ترافیک تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقه را دچار مشکل نکند.

دیدار ایران – لبنان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 20 روز سه‌شنبه 9 فروردین ماه 1400 در استادیوم امام رضا (ع) مشهد مقدس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *