شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضرورت برنامه ریزی برای محتوای نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در سال آینده 

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضرورت برنامه ریزی برای محتوای نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در سال آینده 
 

در جلسه ای با حضور مدیران ادارات و نهادهای دولتی و تشکل های غیردولتی از دست اندرکاران هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، علیرضا مرتضوی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در خصوص اهمیت نمایشگاه قرآن و عترت گفت: در طول سال بیش از ۴۰ نمایشگاه تخصصی توسط شرکت نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود ولی اصل، نمایشگاه قرآن و عترت است که با همدلی و همکاری همه فعالان قرآنی استان سعی می کنیم در سال آینده نمایشگاه را با محتوای بهتر و مفیدتری ارائه دهیم.
گفتنی است با توجه به اینکه امسال نمایشگاه قرآن و عترت مزین به نور رضوی بود و ۵۴ غرفه در ۱۵ موضوع تخصصی در نمایشگاه حضور داشتند و حال و هوای معنوی امام رضایی به نمایشگاه داده بودند، مصطفی حجه فروش دبیر کانون های خدمت رضوی اصفهان ضمن تشکر از دست اندرکاران هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت افزود: در ابتدا با توجه به مسیر نسبتا طولانی و ماه مبارک رمضان فکر نمی کردیم استقبال چندانی از نمایشگاه شود ولی خوشبختانه شاهد استقبال بی نظیر مردم فهیم استان اصفهان بودیم.
حجه فروش در خصوص بازدید مسئولان آستان قدس رضوی افزود: تعدادی از مسئولان آستان قدس رضوی مشهد مقدس از نمایشگاه بازدید کردند و همت والای کانون های خدمت رضوی را دیدند و شگفت زده شدند و تحسین کردند.
در ادامه علی فرزانه رییس انجمن خوشنویسان اصفهان به حضور پررنگ خوشنویسان استان در این نمایشگاه که شامل برگزاری دو نمایشگاه عمومی و ۵ نمایشگاه انفرادی خوشنویسی بود اشاره کرد و گفت: بایستی به نقش هنرمندان برای اشاعه فرهنگ و آشنایی جوانان به دین مبین اسلام توجه کرد و توجه ویژه ای به هنرمندان داشت. چون ابزار هنر برای معرفی قرآن و عترت بسیار موثر است حتی پیشنهاد شده است برای آرامش و تسکین روحی بیماران تابلوهای زیبا حاوی آیات و روایات با خط زیبا در بیمارستان ها نصب شود چون یکی از موضوعات مطرح که با متخصصان مغز و اعصاب نیز مذاکره شده و جدی در حال پیگیری هستیم خط درمانی است.
در ادامه حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی در آستانه سوم خرداد ماه و آزادی خرمشهر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و ضمن تشکر از کلیه فعالان قرآنی استان و شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در جهت ارتقاء محتوای نمایشگاه پیشنهاد داد که نهاد دولتی یا غیردولتی از هم اکنون با امضا تفاهم نامه مسئولیت محتوای نمایشگاه قرآن و عترت سال آینده را بر عهده بگیرد تا نمایشگاه از غنای بیشتری برخوردار شود.
در ادامه اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام و تندیس نمایشگاه به دست اندر کاران نمایشگاه اعطا و مصوب شد دبیرخانه ای توسط شرکت نمایشگاه ها تشکیل و ضمن آسیب شناسی مشکلات و نقاط ضعف نمایشگاه برنامه ریزی برای نمایشگاه سال آینده انجام شود.
لازم به ذکر است نمایشگاه قرآن و عترت از پنجم تا دهم اردیبهشت ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *