یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طراوت نسیم خدمت مهربانی گروه جهادی سلامت در مراغه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طراوت نسیم خدمت مهربانی گروه جهادی سلامت در مراغه

در زمانی که بیشتر مردم روز جمعه را روز استراحت و گردش می دانند گروه جهادی سلامت مراغه این  روز را روز پرکاری برای خدمت به مخدومین از سر گذراند_

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، خادمیاران و یاوران رضوی گروه جهادی سلامت شهرستان مراغه در هر آدینه با نام ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در کوچه های عاشقی کشکول نوکری به دست برای خدمت به مردم، محله به محله و مسجد به مسجد در شوق رضایت و عنایت معشوق سر از پا نمی شناسند .
داود قادری داش اتان دکتر جهادی مراغه و مسئول اکیپ گروه جهادی سلامت در این رابطه گفت:  با برپایی  هشتاد و یکمین اردوی جهادی، خادمیاران و یاوران رضوی عاشق خدمت با هماهنگی و اطلاع قبلی با رعایت شیوه نامه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ساعت ۱۴:۳۰ برای خدمت خالصانه به مردم شریف محله متولار در مسجد متولار مراغه  حاضر شدند.
وی اقدامات انجام گرفته در این اردوی جهادی را ویزیت پزشک عمومی تعداد ۱۸ نفر ویزیت روانشناسی تعداد ۱ نفر، مشاوره خانواده تعداد ۱ نفر، مشاوره تحصیلی تعداد ۱ نفر، تهیه داوری رایگان تعداد ۵ نفر، تامین آزمایش رایگان تعداد ۴ نفر، تامین سونوگرافی رایگان تعداد ۱ نفر، کنترل فشارخون تعداد ۱۳ نفر، کنترل قند خون تعداد ۱۳ نفر، اهدای ماسک سه لایه تعداد ۱۰ نفر، ضدعفونی کردن دست ها تعداد ۳۰ نفر، پالس اکسیمتری تعداد ۳۰ نفر برشمرد.
وی اضافه کرد: برای رعایت حال بیماران و عدم تحمیل هزینه ایاب و ذهاب برای اصلاح وضعیت بیمه درمانی هماهنگی لازم توسط پزشک اردوی جهادی از طریق سامانه بیمه سلامت بدون دریافت هزینه لازم و رایگان صورت گرفت که رضایتمندی مراجعین را به دنبال داشت  .
قادری  ضمن تشکر از همکاری مسئول پایگاه بسیج سپاه ام کلثوم خواهران و آقای خیری در این اردو گفت: برای جلوگیری از هزینه های اضافی، حمل و نقل حاضرین در اردو به وسیله ۳ دستگاه ماشین شخصی خادمیاران کانون‌ موضوعی سلامت رضوی شهرستان مراغه انجام شد .
قادری افزود: طرح  واگذاری داروی رایگان به بیماران و طرح انجام تزریقات در محل سکونت توسط پرستاران حاضر در اردو برای تمام بیماران رایگان انجام شد و مجموع ارزش ریالی این اردوی جهادی  بالغ بر ۱۴۶۷۰۰۰۰۰ ریال گردید.
وی از حضور و تلاش جهادی خانم ها انوریان اصل، رضاپور، خورشیدی، خیری، عالم دوست و اشرف نیا و آقایان  قادری، محمودیان، انوریان اصل، شاهدی، استادی، خیری، مختاری و چکانی  قدردانی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *