پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمیاران بابل از رزمندگان همزمان با سالروز فتح خرمشهر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمیاران بابل از رزمندگان همزمان با سالروز فتح خرمشهر

خادمیاران رضوی کانون های ایثار و شهادت و بانوان و خانواده مراسم سوم خرداد را در مسجد سیدالشهدای کاظم بیکی بابل برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، همزمان با سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس توسط خادمیاران رضوی کانون های ایثار و شهادت و بانوان و خانواده و خادمین شهدا و اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان استان و شهرستان بابل در مسجد سید الشهدای کاظم بیکی برگزار شد.
مرادی دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و فداکاری های ایثارگران و رزمندگان این عملیات از خانواده های شهدای حماسه آفرین سوم خرداد تجلیل کرد و با یادی از امام خمینی(ره)، در خصوص چگونگی آزادسازی خرمشهر و پیروزی های غرورآفرین این عملیات مطالبی بیان کرد.
وی در ادامه افزود: فرزندان غیور امت اسلامی در قامت ارتش، سپاه و بسیج، با ایثار و فداکاری در پرتوی عنایات الهی در عملیات الی بیت المقدس فتحی بزرگ را رقم زده و حماسه‌ای جاوید آفریدند و در اوج عزت و اقتدار این پیام را به دنیا مخابره کرد که استقلال ایران فروختنی نیست.
این مسئول خاطرنشان کرد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ است این شهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط رژیم بعث عراق آزاد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *