دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جشن دختران شهدای سیستان و بلوچستان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جشن دختران شهدای سیستان و بلوچستان

با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از خادمیاران کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت جشن دختران شهدای استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان حمیده پودینه مسئول کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت استان گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم جشن میلاد و گرامیداشت روز دختر با حضور خانواده معظم شهدا و خادمیاران رضوی جهت دختران شهدا در شهرستان زاهدان برگزار شد.
وی افزود: در مراسم مذکور که پخش صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ابتدا به مراسم حال و هوایی امام رضایی بخشید، لاریان جانشین معاون کانون های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به دختران، به ویژه دختران شهدا، از سیره حضرت معصومه(س) و ارزش و جایگاه مهم دختران در اسلام و خانواده و جایگاه ویژه دختران شهدا، که رهرو راه و حافظ ارزش‌های مقدس پدران شهید خود هستند، سخن گفت.
پودینه با بیان اینکه در ادامه مراسم؛ مسافر یکی دیگر از خادمیاران رضوی استان به مدیحه سرایی و مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) پرداخت افزود: ذکر مولودی در وصف امام مهربانی و حضرت معصومه(س) دل ها را روانه صحن و سرای بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت و امام رئوف کرد.
وی در پایان بیان داشت: مراسم جشن دختران شهدا سیستان و بلوچستان با اجرای سرود سلام فرمانده توسط فرزندان شهدا، حاضرین، اجرای مسابقه و اهدای گل و هدیه به دختران شهدا لحظاتی شاد را برای این عزیزان رقم زد .

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *