دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تمنای خادمان برای گشایش و شفای بیماران از پرچم سبز رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تمنای خادمان برای گشایش و شفای بیماران از پرچم سبز رضوی

بیماران بستری در بیمارستان با دیدن پرچم حرم مطهر امام رئوف از خادمان تنمای دعا برای شفا و گشایش در کارهایشان را داشتند، درخواستی که با فروتنی و مهربانی از سوی خادمان اجابت شد و فضای بیمارستان را دگرگون کرد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ نظرآباد شهر گندم های طلایی درخشان تر از روزهای دیگر بود زیرا افتخار میزبانی پرچم حرم شمس الشموس را داشت. دل های اهالی برای بوسه بر پرچم سبز رضوی بی قرار و اشک های حلقه زده در چشم به وضوح دیده می شد.
به رسم ادب زیارت مزار شهدای والامقام نخستین برنامه کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان بود و سپس امام جمعه نظرآباد مهمان خادمان حرم امام رئوف شد.
در گوشه ای دیگر از شهر عده ای هرچند پای رفتن به حرم نداشتند اما بی صبرانه و مشتاقانه دیدار و زیارت پرچم را انتظار می کشیدند، آنانی که به واسطه بیماری دست به دامان امام رئوف شده و انتظار گشایش و شفا از پرچم را تمنا می کردند. حضور خادمان امام مهربانی ها در بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام حال و هوای بیماران را دگرگون کرد و خادمان با دلجویی از آن ها و اهدای تبرکی از برای شفا همه بیماران دعا کردند.
توجه و عنایت ویژه به خانواه شهدا نیز همیشه در بین خادمان و برنامه های کاروان پررنگ است و به همین منظور کاروان زیر سایه خورشید در ادامه حضور خود در نظرآباد مهمان خانواده شهید مهدی رنجبر مهن و فتح الله دین محمدی در روستای قاسم آباد شدند و با اهدای تبرکی از زحمات آن ها قدردانی کردند.
همچنین پرچم گردانی در بین اهالی روستاهای شهرستان نظرآباد و حضور در مسجد غدیریه که کودکان در آن سرود «سلام فرمانده» را جمع خوانی کردند از دیگر برنامه کاروان زیر سایه خورشید در قالب کاروان شهید اصل دهقان بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *