یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور کاروان زیر سایه خورشید در بیمارستان جوادالائمه نرماشیر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور کاروان زیر سایه خورشید در بیمارستان جوادالائمه نرماشیر
 

همزمان با دهه کرامت خادمان امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان نرماشیر سفر کرده و در اولین روز حضور خود با بیماران و پرسنل بیمارستان جوادالائمه(ع) دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خادمین بارگاه  رضوی  با حضور در بیمارستان جوادالائمه نرماشیر همراه با پرچم مطهر امام رضا(ع) و اهدای بسته‌های تبرکی از بیماران عیادت و از پرسنل کادر درمان تجلیل و قدردانی کردند.

حضور سفیران امام مهربانی‌ها و پیچیدن شمیم رضوی در فضای بیمارستان حال و هوای معنوی ایجاد کرده بود و دل‌های هر یک از بیماران، کادر درمان و همراهان را همراه با ذکر سلام و صلوات خاصه حضرت به صحن و سرای مشهدالرضا(ع) روانه ساخت، بیماران و همراهان آن ها از بخش های بستری  متوسل به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شدند.

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه نرماشیر در این مراسم که  خادمین رضوی را همراهی می کرد حضور خادمین رضوی در بیمارستان را  قوت قلبی برای کادر درمان و آرامش روحی خوبی برای بیماران دانست.

خدام رضوی با حضور در بخش دیالیز بیمارستان ضمن عیادت از بیماران صلوات خاصه امام رضا(ع) را همراه با بیماران قرائت کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *