شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برنامه‌های فرهنگی متنوعی در بخش شنبه و طسوج برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برنامه‌های فرهنگی متنوعی در بخش شنبه و طسوج برگزار شد
با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتی و با تلاش و همکاری خادمیاران و یاوران رضوی یادواره شهدای روستای باغان برگزار شد.

یادواره شهدای روستای باغان دشتی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم در مدرسه شهدای بانک رفاه این روستا برگزار شد که خادمیاران و یاوران رضوی بخش شنبه و طسوج آماده‌سازی جایگاه مراسم و پذیرایی از دوستداران شهدا را عهده‌دار بودند.

در این برنامه که مسئولین و مدیران شهرستان نیز شرکت داشتند برنامه‌های مختلف از جمله سرود، روایت‌گری، شعرخوانی و مداحی اجرا شد.

در پایان برنامه باغداری مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان با حضور در جمع خادمیاران و یاوران رضوی، زحمات ایشان را پاس داشت و مورد تقدیر قرار داد.

خادمیاران رضوی روستای باغان نمایشگاه یاد یاران را برپا نمودند

همزمان با برگزاری یادواره شهدای روستای باغان دشتی خادمیاران این روستا نمایشگاه عرصه میادین دفاع مقدس که مزین به تمثال مبارک شهدای روستا بود برپا کردند.

حسین باغداری مدیر کانون‌های خادمیاران رضوی شهرستان دشتی در بازدید از این نمایشگاه، ضمن تقدیر از خادمیاران و یاوران رضوی این روستا، استفاده از هنر را جهت انتقال ارزش و نقش فداکاری‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس را شیوه‌ای کاملا اثربخش دانسته و زیبایی این کار را ستودند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتی با خادمیاران و یاوران رضوی روستای درویشی در چهارشنبه امام رضایی(ع) دیدار کرد.

حسین باغداری با حضور در بین خادمیاران و یاوران رضوی روستای درویشی شهرستان دشتی ضمن بررسی برنامه های کانون خدمت رضوی این روستا از ایستگاه صلواتی کانون دیدن کرد.

در این دیدار که حجت‌الاسلام اسماعیلی‌نیا معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز حضور داشت گروه سرود نوجوانان دختر کانون، سرود زیبای امام زمان(عج) را اجرا کردند که مورد رضایت و تشویق حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *