سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور خادمیاران کهنوج در پنجمین یادواره شهدای عشایری طایفه حسینی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /  حضور خادمیاران کهنوج در پنجمین یادواره شهدای عشایری طایفه حسینی

هم‌زمان با ایام فاطمیه و با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه استان کرمان و خادمیاران رضوی کهنوج مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و پنجمین یادواره چهار شهید سرافراز طایفه حسینی برگزار شد.در مکتب شهادت، ازخودگذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش‌گذاری شده و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی کهنوج در حاشیه این مراسم ضمن بزرگداشت مقام شهدا اظهار داشت: گرامی‌داشت شهدای عزیز در واقع تشکیل یک مدرسه انسان‌سازی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج از تلاش خادمیاران جهت برپایی غرفه فرهنگی و چایخانه حضرت رضا(ع) در این مراسم تقدیر کرد و افزود: ترویج فرهنگ شهادت، که آینه تمام قد آن ائمه اطهار می‌باشند نمونه کاملی از خودسازى، خداترسى، گناه‌گریزى، تقوا، اطاعت امر خدا، امر به معروف و نهى از منکر ‌و اقامه نماز است.

ناصری افزود: در مکتب شهادت، ازخودگذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش‌گذاری شده و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است.

شایان ذکر است بخش آغازین این مراسم زیارت پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) و امام حسین(ع) بود که با بدرقه خانواده شهدا حال و هوای خاصی به این محفل داد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *