یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آستان حضرت رضا(ع)، سوگوار شهدای کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آستان حضرت رضا(ع)، سوگوار شهدای کرمان

صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی از شب گذشته حال و هوای عزا به خود گرفته و زائران این آستان، در اندوه شهدای حادثه تروریستی کرمان به سوگ نشسته‌اند.همچنین ریسه‌های نور که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در صحن‌های حرم روشن شده بود، به احترام این شهدای عزیز و سوگوار شدن ایران اسلامی خاموش شد.

به گزارش آستان نیوز، در پی شهادت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان در حادثه تروریستی کرمان و اعلام عزای عمومی در سراسر کشور، به دستور تولیت آستان قدس رضوی، از ساعت 8 شب گذشته، پرچم سیاه به نشانه عزا بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) به اهتزاز در آمد. همچنین ریسه‌های نور که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در صحن‌های حرم روشن شده بود، به احترام این شهدای عزیز و سوگوار شدن ایران اسلامی خاموش شد.

از صبح امروز نیز علاوه بر پخش مستمر آیات کلام‌الله مجید در حرم مطهر رضوی، صحن‌های این آستان با پرچم های مشکی و قرمز مزین به شعار «نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ» آراسته شده است تا این فضای ملکوتی با حال و هوای سوگواران شهادت شهدای کرمان، همخوانی بیشتری داشته باشد.

ساعت 18 امروز نیز اجتماع مردمی «ما ملت شهادتیم» در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار خواهد شد و زائران و مجاوران رضوی علاوه بر ابراز همدردی با خانواده‌های معظم شهداء، انزجار خود از مسببان این حادثه را فریاد خواهند زد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *