یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / انتخابات پرشور مایه امیدواری دوستان و یأس دشمنان است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / انتخابات پرشور مایه امیدواری دوستان و یأس دشمنان است

تولیت آستان قدس رضوی برگزاری انتخابات پرشور را مایه امیدواری و خوشحالی دوستان و یأس دشمنان ملت ایران دانست.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در بخشی از جلسه درس خارج فقه خود که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه یازده اسفندماه، اظهار کرد: بار دیگر چشم‌های بسیاری از دوستان و دشمنان در جهان متوجه فضای سیاسی ایران و میزان مشارکت مردم در انتخابات است؛ برگزاری پرشور و حداکثری این انتخابات موجب خوشحالی و امیدواری دوستان و دلسردی دشمنان ملت ایران خواهد شد.
وی با اشاره به هجمه‌های دشمن برای ایجاد فضای یأس در جامعه و برگزاری کم شور انتخابات، خاطرنشان کرد: دشمن همواره تلاش کرده با کم رنگ جلوه دادن توفیقات و برجسته سازی کاستی‌ها، در جامعه ایجاد یأس و ناامیدی کند و در نتیجه موجب شکل گیری فضایی سرد در انتخابات شود که به فضل الهی و هوشیاری ملت تاکنون در انتخابات مختلف شکست خورده‌ و اینبار نیز ملت دشمن را مأیوس خواهد کرد.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب موجب مصونیت، قدرت و امنیت کشور است؛ تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن احساس کرد ایران به جهت وقوع انقلاب در ضعف است، لذا به کشورما حمله کرد؛ حمله به ایران توطئه و نقشه آمریکا بود. امروز نیز آن دشمنان همچنان وجود دارند و منتظر فرصت هستند.
وی با اشاره به پیشرفت‌ها و توفیقات کشور در عرصه‌های گوناگون، اظهار کرد: ایران با خلق افتخارات عظیم در بخش‎های مختلف علمی، فناوری و نظامی، نور امید در دل‌های مسلمان و مستضعفان جهان روشن کرده و به ملت‌ها اعتماد به نفس ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را داده است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: امروز ایران یک بازیگر مهم در منطقه است به طوریکه صلح و ثبات در خاورمیانه بدون نقش آفرینی ایران مقتدر، مستقل، آزاد و پیشرفته میسر نیست و دشمن می‌داند که در این منطقه ایران اجازه اجرایی شدن توطئه‌های شوم را به آن‌ها نخواهد داد.
وی همچنین با اشاره به حضور چهره‌های جدید در عرصه انتخابات، ابراز کرد: حضور نامزدها و چهره‌های جدید و توانمند در کنار شخصیت‌های با تجربه در عرصه انتخابات، نشان از توانایی نظام جمهوری اسلامی در پرورش نخبگان و مدیران تازه دارد و این رویش‌ها و حضور در صحنه ملت برای ادامه گام‌های مصمم نظام اسلامی ضروری است.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های ترویج مدارا و از جلوه‌ها آزاد اندیشی و آزادی‌بیان در کشور است، خطاب به مسئولان و منتخبان انتخابات پیش رو، گفت: حضور مردم سرمایه گرانقدر و قابل اتکا نظام است، لذا مسئولان باید از آن پاسداری و با کار جهادی و تلاش در مسیر رفع مشکلات جامعه، دِین خود را به مردمی که از بطن آن‌ها بالیده‌اند، ادا کنند؛ مسیر پیشرفت، آبادی، اقتدار و رفع مشکلات کشور از شاهراه تلاش، همکاری، همگرایی و عزم و اتحاد ملی می‌گذرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *