یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نورآرایی نوروزی صحن و سرای رضوی با 28 هزار متر ریسه رنگی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نورآرایی نوروزی صحن و سرای رضوی با 28 هزار متر ریسه رنگی

در آستانه نوروز 1403 و همزمان با ماه مبارک رمضان، حدود 28 هزار متر ریسه رنگی و 20 المان نوری، روشنایی‌بخش شب‌های صحن و سرای رضوی است.

به گزارش آستان نیوز، خادمان بخش روشنایی حرم مطهر رضوی نیز به مناسبت فرارسیدن ایام سال نو دست به دست هم دادند و این سرای قدسی را با نورآرایی ویژه آماده میزبانی از خیل پرشور زائران و مجاوران کردند.

در این راستا، علاوه بر چشم‌نوازی نزدیک به 28 هزار متر ریسه رنگی، 20 المان نوری نیز در صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، جمهوری اسلامی و گوهرشاد به چشم می‌خورد که حال و هوای عیدانه این بارگاه ملکوتی را در شب‌ها دوچندان کرده است.

همچنین به مناسبت تحویل سال نو، نصب دو کتیبه مناسبتی بزرگ در بلندای ایوان‌های صحن‌های مرکزی حرم مطهر از جمله انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

در این میان، شاهد کتیبه‌آرایی ویژه در نیمه ماه پرفضیلت رمضان همزمان با ایام نوروز به مناسبت میلاد فرخنده کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) خواهیم بود.

شایان ذکر است، به همت خادمان بخش روشنایی حرم مطهر رضوی خدماتی همچون تنظیف لوسترها، آینه‌کاری‌ها، معرق‌کاری‌ها، درب‌ها و… نیز در رواق‌های این حریم نورانی در استقبال از ماه مهمانی خدا و بهار طبیعت انجام شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *