دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش جامه مهربانی خادمیاران رضوی به نیازمندان احسان پذیر دارالصابرین

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش جامه مهربانی خادمیاران رضوی به نیازمندان احسان پذیر دارالصابرین

امیدواریم با این اقدام خداپسندانه خادمیاران رضوی در راستای تهیه لباس و کفش نو برای خانواده‌های محروم، به ویژه کودکان و نوجوانان نیازمند، شاهد اجرای مطلوب این پویش در سطح شهرستان باشیم.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی دارالصابرین کرمان از مشارکت و تهیه لباس و کفش نو برای مددجویان نیازمند و احسان‌پذیر توسط خادمیاران رضوی و خیرین هم زمان با عید نوروز خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم گفت: پویش جامه مهربانی در آغازین روزهای سال جدید با اهداء ۲۸۰ دست البسه نو به نیازمندان و افراد احسان‌پذیر توسط خادمیاران این شهرستان انجام شد.
مهدوی ادامه داد: امیدواریم با این اقدام خداپسندانه خادمیاران رضوی در راستای تهیه لباس و کفش نو برای خانواده‌های محروم، به ویژه کودکان و نوجوانان نیازمند، شاهد اجرای مطلوب این پویش در سطح شهرستان باشیم.
وی گفت: اهداء البسه نو توسط خادمیاران رضوی کانون محله‌ای مسجد امام حسن عسکری (ع)، مسجد امیرالمومنین (ع) سیدطاهرالدین محمد و کانون ثامن الحجج (ع) شهر بم با مشارکت خیرین تهیه و به ارزش ۷۶۰ میلیون ریال تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *