دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تبلور عشق و ارادت خادمیاران رضوی محمودآباد به امیرالمومنین (ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تبلور عشق و ارادت خادمیاران رضوی محمودآباد به امیرالمومنین (ع)

خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) با برگزاری دسته جات عزاداری، عشق و ارادت خود را به صاحب این عزا ابراز کردند. در این مراسم دسته‌روی که با حضور اقشار مختلف مردم از حسینیه اعظم شهرستان محمودآباد آغاز شده بود، خادمیاران ذاکر اهل‌بیت(ع) با مداحی و  نوحه‌خوانی در رثای امیرمؤمنان، دل‌های غرق ماتم عزاداران را جلا بخشیدند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، سید علی هاشمی نسب دبیر کانون خدمت رضوی محمود آباد گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت مظلومانه مولای متقیان، علی‌بن ابی‌طالب(ع) مصادف با سیزدهم فروردین ماه خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد با حضور پرشور خود در مراسم دسته‌روی و عزاداری آن امام همام، عشق و ارادت خود به ساحت آن حضرت را به نمایش گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان با پوشیدن کاورهای خادمیاری به آن مراسم حال و هوایی امام رضایی بخشیدند.
هاشمی نسب خاطر نشان کرد: در این مراسم دسته‌روی که با حضور اقشار مختلف مردم از حسینیه اعظم شهرستان محمودآباد آغاز شده بود، خادمیاران ذاکر اهل‌بیت(ع) با مداحی و  نوحه‌خوانی در رثای امیرمؤمنان، دل‌های غرق ماتم عزاداران را جلا بخشیدند.
وی گفت: خادمیاران رضوی به همراه سایر عزاداران در پایان مسیر، وارد صحن مطهر بارگاه ملکوتی امام‌زاده قاسم(ع) شهرستان محمودآباد شدند تا با نوحه‌سرایی و اشک و آه و ماتم، عرض تسلیت خود را به آن امام‌زاده عظیم‌الشأن ابراز دارند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *