جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

پیشنهاد کاهش دستمزد «مارادونا»روی میز باشگاه در معرض سقوط آرژانتینی

پیشنهاد کاهش دستمزد «مارادونا»روی میز باشگاه در معرض سقوط آرژانتینی

* ما برای اعضای باشگاه پیام ارسال کردیم و مارادونا جزو اولین نفراتی بود که از تمایل خود برای کاهش دستمزدش خبر داد.

تهران- ایرنا- «دیگو مارادونا» به منظور کمک به باشگاه در معرض سقوط جیمناسیا لاپلاتا در دوران پاندمی کرونا، پیشنهاد کاهش دستمزد خود را به مقامات باشگاه ارائه داد.

«گابریل پیگرینو» رییس این باشگاه آرژانتینی با اعلام این خبر گفت: ما برای اعضای باشگاه پیام ارسال کردیم و مارادونا جزو اولین نفراتی بود که از تمایل خود برای کاهش دستمزدش خبر داد.

فوتبال آرژانتین نیز همچون سایر نقاط جهان از ۱۷ مارس سال جاری تا مدتی نامشخص به حالت تعلیق درآمده و باشگاه‌های سوپرلیگ این کشور به منظور مقابله با آثار ناشی از شیوع ویروس کرونا بر شرایط مالی خود، مذاکرات خود را با بازیکنان و پرسنل به منظور کاهش دستمزد آغاز کرده‌اند.

مارادونای ۵۹ ساله در سپتامبر سال گذشته هدایت لاپلاتا را برعهده گرفت و قرارداد وی ۲۲ آگوست سال جاری منقضی خواهد شد اما پیگرینو، نسبت به ادامه فعالیت اسطوره آرژانتینی روی نیمکت این تیم بعد از تمام شدن قراردادش، ابراز اطمینان کرد.

پیگرینو در پاسخ به این پرسش که مرد افسانه‌ای فوتبال جهان چطور با شرایط قرنطینه سر می‌کند، گفت: حال دیگو خوب است اما مثل بقیه از شرایط کلافه شده است. او از خودش مراقبت می‌کند چون سن وی به گروه سنی در معرض خطر نزدیک است اما به بهترین شکل ممکن با این شرایط مواجه شده و در حال سپری کردن این دوران است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *