سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

یوم الله ۱۲ فروردین، روز بعثت انقلاب اسلامی است

یوم الله ۱۲ فروردین، روز بعثت انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی آمده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، روز بعثت انقلاب اسلامی و استقرار حکومت مستضعفین، روز به ثمر نشستن خون شهیدان و تبلور مردم سالاری، گرامی باد.

روز ۱۲ فروردین روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خویش را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد، و نخستین حکومت الله و روز فتح و ظفر را با مشارکت گسترده خود و با رأی «آری» تثبیت کرد، و شیرین‌ترین تاریخ حیات سیاسی خود را جشن گرفت.

نقش بی‌بدیل ملت بزرگ ایران در تبدیل نظام استبدادی به نظامی مردم سالار و برگرفته از دین و آیین مقدس اسلام ناب نبوی و سیره پاک علوی، آزادی، پیشرفت و استقلال را به ارمغان آورد.

قطعاً خلق این حماسه بزرگ، و دستیابی به این موفقیت بزرگ و رسیدن به این سرافرازی و سربلندی و عزت روز افزون، بدون هدایت‌های راهگشای امام راحل عظیم الشأن و رهبری داهیانه خلف صالح ایشان، حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» میسر نبود.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به برکت خون هزاران شهید و جانبازی و فداکاری مردان و زنان این مرز و بوم، بعنوان خار چشم دشمنان اسلام و حامی مستضعفان جهان، بالنده‌تر از دیروز، در انتظار وعده بزرگ الهی، ظهور منجی عالم بشریت، و ایجاد تمدن نوین اسلامی، آماده جانفشانی است.

اینجانب با گرامیداشت ایام الله ماه مبارک رمضان و عرض ارادت به ساحت مقدس مولی الموحدین امیرالمومنین علی «علیه السلام» فرا رسیدن این حماسه بزرگ را در سالی که بنام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده، به آحاد ملت غیور ایران اسلامی، خصوصاً مردم ولایتمدار استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک عرض کرده، و امیدواریم که مردم و مسئولین خدمتگزار، از این فرصت مناسب برای تجدید پیمان با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی استفاده کرده و با تمام توان برای سربلندی ایران اسلامی تلاش و کوشش کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *