یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

یک بام و دو هوای فدراسیون بسکتبال برای لیگ مردان و زنان

یک بام و دو هوای فدراسیون بسکتبال برای لیگ مردان و زنان

*با شیوع ویروس کرونا در کشور فدراسیون بسکتبال بدون معطلی تمامی انتقادهای موجود را به جان خرید و لیگ برتر مردان را نیمه تمام اعلام کرد. با این حال فدراسیون برای لیگ زنان تصمیمی نگرفت و همچنان مسابقات این بخش بلاتکلیف باقی مانده است.

تهران- ایرنا- در حالی که فدراسیون بسکتبال لیگ برتر مردان را بدون معطلی و بدون تعیین قهرمان لغو کرد هنوز برای وضعیت لیگ زنان تصمیمی نگرفته است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور فدراسیون بسکتبال بدون معطلی تمامی انتقادهای موجود را به جان خرید و لیگ برتر مردان را نیمه تمام اعلام کرد. با این حال فدراسیون برای لیگ زنان تصمیمی نگرفت و همچنان مسابقات این بخش بلاتکلیف باقی مانده است.

در لیگ برتر مردان مسابقات به مرحله پلی آف رسیده بود که نیمه تمام باقی ماند اما در بخش زنان فینالیست ها مشخص بودند و تیم گروه بهمن در مسابقه اول فینال نیز شهرداری گرگان را شکست داده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات بعدی دو تیم برگزار نشد.

با این وجود هنوز فدراسیون بسکتبال تصمیم نهایی خود درباره لیگ زنان را اعلام نکرده است و حالا که صحبت هایی برای صدور اجازه جهت ادامه رقابت های ورزشی شنیده می شود بحث هایی مبنی بر برگزاری فینال لیگ برتر بسکتبال زنان شنیده می شود.

مشخص نیست چرا فدراسیون بسکتبال برای لیگ مردان و زنان تصمیم هایی متفاوت می گیرد با این حال زنان بسکتبالیست کشور همچنان منتظر هستند تا تکلیفشان برای رقابت فینال لیگ روشن شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *