یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

الحشد الشعبی در غرب و جنوب نینوا دست به عملیات تازه زد

الحشد الشعبی در غرب و جنوب نینوا دست به عملیات تازه زد

نیروهای الحشد الشعبی  موفق شدند جلوی نفوذ یک گروه تروریستی داعشی را از طریق «تالاب سامراء» در منطقه موسوم به زندان امام «علی الهادی (ع)» در شهر مقدس سامراء بگیرند.

بغداد – ایرنا – فرماندهی الحشد الشعبی در استان نینوا (شمال عراق) امروز (چهارشنبه) عملیات تازه امنیتی برای تعقیب و سرکوب عناصر داعش را در غرب و جنوب این استان آغاز کرد.

براساس اعلام ستاد رسانه ای فرماندهی الحشد الشعبی، تیپ های 40، 53 و 44 این نیرو با مشارکت بخش زرهی الحشد این عملیات امنیتی را برای تعقیب و سرکوب عناصر تروریستی داعش در مناطق غرب نینوا آغاز کرده اند.

در این بیانیه آمده است، این عملیات همچنین پاکسازی فرودگاه متروکه نظامی موسوم به «ژنو» در جنوب منطقه «الحضر» واقع در جنوب استان نینوا را نیز شامل شده است.

نیروهای الحشد الشعبی همچنین موفق شدند جلوی نفوذ یک گروه تروریستی داعشی را از طریق «تالاب سامراء» در منطقه موسوم به زندان امام «علی الهادی (ع)» در شهر مقدس سامراء بگیرند.

براساس بیانیه ستاد رسانه ای الحشد الشعبی، دسته «یگان رودخانه ای» الحشد الشعبی موفق به جلوگیری از این نفوذ عناصر تروریستی داعش شد.

همزمان عملیات تعقیب و سرکوب هسته های خفته داعش در مناطق «مکیشیفه» و «بلد» و مناطق پیرامون شهر مقدس سامراء نیز همچنان ادامه دارد.

این عملیات گسترده جستجو و تعقیب عناصر داعش در پی حمله غافلگیرانه اخیر این گروه تروریستی به نیروهای الحشد الشعبی در مناطق جنوب و شمال سامراء که 11 کشته و 20 زخمی برجای گذاشت، آغاز شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *