جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

انصارالله: عربستان در تمام جبهه‌ها با شکست روبه‌رو است

انصارالله: عربستان در تمام جبهه‌ها با شکست روبه‌رو است

 سخنگوی انصارالله یمن در رابطه با شکست‌های اخیر ائتلاف سعودی گفت که این ائتلاف هیچ دستاوردی جز شکست در تمامی جبهه‌ها و در تمام زمینه‌ها، نداشته است.

به گزارش ایرنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که دشمن در البیضاء به خواست خداوند ضربه‌های سهمگینی را متحمل شد و در جبهه‌های دیگر با واقعیتی روبه‌روست که علیرغم تمام تلاش‌هایش مقابله با شکست را غیر ممکن می‌کند.

وی تصریح کرد: بهتر است که عربستان کاملا پشیمان شود و از وقت کشی در مقابله با تجاوز و محاصره خود دست بکشد.

عبدالسلام گفت: ائتلاف متجاوز در صورتی که با لجبازی به دنبال ادامه بمباران و محاصره باشد، به خواست خداوند اراده و عزیمت ملت ما را شکست نخواهد داد.

نیروهای ائتلاف متجاوزان به یمن پس از اینکه در استان مأرب متحمل شکست های پی در پی از نیروهای انصارالله شدند با استفاده از عناصر القاعده و داعش برای جنگ علیه نیروهای یمنی درصدد گشودن جبهه های جدیدی در استان البیضاء هستند.

منابع خبری پیشتر اعلام کردند که شمار زیادی از عناصر داعش و القاعده به جبهه‌های نبرد متجاوزان و مزدوران یمنی در مناطق اشغالی به ویژه در استان البیضاء پیوستند.

عربستان همراه با امارات، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما ظرف بیش از پنج سال گذشته سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

در طول این سال‌ها هزاران شهروند یمن که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان بودند، بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های سعودی جان خود را از دست داده‌اند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *