دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

انگلیسی‌ها برای گرم نگهداشتن خود در منزل دچار مشکل هستند

انگلیسی‌ها برای گرم نگهداشتن خود در منزل دچار مشکل هستند

بر اساس یک نظرسنجی جدید مشخص شد که یک چهارم از بزرگسالان انگلیسی برای گرم نگهداشتن خود در منزل و همزمان با کاهش مصرف انرژی به دلیل افزایش هزینه‌ها، دچار مشکل هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این نظرسنجی که توسط دفتر آمار ملی انگلیس انجام شد، ۲۳ درصد از بزرگسالان در این کشور گهگاه، به ندرت، یا هرگز نتوانستند در دو هفته گذشته به راحتی در اتاق نشیمن خود گرم بمانند.

همچنین ۶۳ درصد از بزرگسالان به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی از گاز و برق کمتری استفاده می‌کنند و ۹۶ درصد از این افراد هم از گرمایش کمتری بهره می‌برند.

هنگامی‌ که در مورد اقداماتی که برای گرم نگه داشتن در فصل زمستان امسال از شرکت کنندگان در این نظرسنجی پرسیده شد، ۸۲ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از لباس یا پتوی بیشتری استفاده می‌کنند، ۴۶ درصد فقط اتاق هایی را گرم می‌کنند که در آنها ساکن هستند، ۳۱ درصد نیز گفتند از بطری‌های آب گرم یا گرم کننده‌های مایکروویو استفاده می‌کنند، در حالیکه ۲۷ درصد نیز اعلام کردند که زودتر به رختخواب می‌روند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که اقدامات دیگر شامل کاهش استفاده از خشک کن، ماشین لباسشویی و همچنین حمام کردن یا دوش گرفتن کمتر بوده است.

بر اساس دفتر آمار ملی انگلیس، بسیاری از خانواده‌ها استفاده از انرژی را کم کرده و ۳۴ درصد از بزرگسالانی که در این نظرسنجی شرکت داشتند می‌گویند که کاهش مصرف انرژی گرمایی اثر منفی بر سلامت یا تندرستی آنها گذاشته است.

این نظرسنجی با عنوان “تاثیر فشارهای زمستان” همچنین مشخص کرد که ۱۶ درصد از بزرگسالان انگلیسی نگران این هستند که پیش از آنکه بتوانند غذای بیشتری بخرند، دچار کمبود مواد غذایی شوند و ۱۹ درصد هم گفتند که میزان و حجم وعده‌های غذایی خود را کم کرده‌اند. این نظرسنجی همچنین مشخص کرد که ۱۷ درصد از شرکت کنندگان غذایی را می‌خورند که تاریخ مصرف گذشته است.

این نظرسنجی از ۵۰۰۰ خانوار انگلیسی و در حالی انجام شد که نرخ تورم این کشور در نوامبر ۲۰۲۲ رقم ۱۰.۷ درصد بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *