دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

تل آویو: 130 هزار موشک حزب الله، اسرائیل را تهدید می‌کند

تل آویو: 130 هزار موشک حزب الله، اسرائیل را تهدید می‌کند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حملات محتمل هزاران موشک و راکت حزب الله لبنان به سوی نیروهای این رژیم خبر داد.

به گزارش فارس، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به توان موشکی حزب الله لبنان اشاره کرد.

به گزارش منابع خبری، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت: «۱۳۰ هزار تیر موشک و راکت حزب الله اسرائیل را تهدید می‌کند.»

«بروس هافمن» تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی «شورای روابط خارجی» اخیرا در تحلیلی در زمینه توان موشکی حزب الله لبنان نوشت: «در سال ۲۰۰۶، حزب الله زرادخانه‌ای از ۱۵ هزار موشک در اختیار داشت. امروزه ۱۰ برابر این عدد را داراست. خطر یک جنگ دو جبهه یا شاید سه جبهه در صورت بروز خشونت در کرانه باختری، اسرائیل را تهدید می‌کند.»

جنبش حزب الله شامگاه  شنبه، دومین بیانیه را درباره حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی جنوب لبنان صادر کرد.

شبکه خبری «المنار» به نقل از حزب الله گزارش داد، نیروهای حزب الله عصر امروز به یک مرکز مراقبت و دیدبانی نیروهای صهیونیستی در «برکه النقار» واقع در مزارع شبعا حمله کردند. حزب الله خبر داد که نیروهای این جنبش موفق شدند ضمن آسیب زدن به این مرکز، بخش زیادی از تجهیزات فنی و تکنولوژی آن را از بین ببرند.

این جنبش لبنانی ساعاتی پیش نیز حملات موشکی و توپخانه‌ای به مواضع اشغالی صهیونیستها در جنوب لبنان انجام داد. این حملات به مناطق «رویسه العلم»، «السماقه» و «زیدین» صورت گرفت.

حزب الله با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که این حملات در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی صورت گرفت که در جریان آن، مواضع صهیونیستها در مزارع شبعا مورد حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت که به زخمی شدن عناصر اسرائیلی منجر شد.

 پایان پیام/.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *