یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

حزب‌الله: به تمام تجاوزات پاسخ جدی می‌دهیم

حزب‌الله: به تمام تجاوزات پاسخ جدی می‌دهیم

مقاومت برای تمام احتمالات تشدید درگیری‌ها آماده است تا پیروزی بزرگتر از پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶ را به دست آورد. همچنین برای از بین بردن پیامدهای تجاوزات دشمن و بازسازی آماده شده است تا منازل ویران شده مثل قبل شوند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد هدف از استفاده از سلاح گرسنگی علیه مردم غزه مجبور کردن آنها به ترک این منطقه است.

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مادامی که غزه تحت بمباران و حملات است، تمام امت و تمام بشریت تحت حملات و تجاوز قرار دارد. کسی که از غزه حمایت می‌کند از کرامت تمام بشریت در جهان حمایت می‌کند. چیزی که دشمن را مجبور به پرداخت بها می‌کند، بیانیه‌های محکومیت و نگرانی از سوی شورای امنیت یا نظام‌ها و حکام نیست بلکه فشار میدانی جبهه‌های مقاومت است. ما در لبنان به عملیاتمان در میدان برای کمک به غزه و حمایت از مردم و وطن خود ادامه و به تمام تجاوزات پاسخ جدی می‌دهیم.

قاووق گفت: مقاومت برای تمام احتمالات تشدید درگیری‌ها آماده است تا پیروزی بزرگتر از پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶ را به دست آورد. همچنین برای از بین بردن پیامدهای تجاوزات دشمن و بازسازی آماده شده است تا منازل ویران شده مثل قبل شوند.

نبیل قاووق گفت: هدف از استفاده از سلاح گرسنگی مجبور کردن فلسطینی‌ها به ترک نوار غزه است و این یک جنایت علیه بشریت و نقض تمام قوانین بین‌المللی است. نسل کشی در غزه دورویی آمریکا را فاش کرد چرا که آمریکا هر روز برای اسرائیل برای قتل مردم غزه سلاح می‌فرستد و در شورای امنیت برای ممانعت از صدور قطعنامه آتش بس در غزه از حق وتو استفاده می‌کند. آمریکا مسئول اول رنج و مشکلات و نسل کشی در غزه است.

وی گفت: ارسال هوایی کمک‌های آمریکا به غزه جنایت و ننگ و رسوایی آمریکا را نمی‌پوشاند و تمام کمک‌های دنیا هرگز نمی‌توانند خونی را که چهره دولت آمریکا را آلوده کرده است، پاک کنند چرا که آمریکا مسئول قتل و مجروح کردن بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی در غزه است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *