شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

سخنگوی حماس: تا پایان تجاوز صهیونیست‌ها با رژیم اسرائیل می‌جنگیم

سخنگوی حماس: تا پایان تجاوز صهیونیست‌ها با رژیم اسرائیل می‌جنگیم

*اشغالگران صهیونیست در شکستن اراده مقاومت یا تغییر هرگونه معادلات و قوانین نبرد که مقاومت در پاسخ به جنایات و تجاوزهای اشغالگران به آن‌ها تحمیل کرده است، موفق نخواهند شد.

 سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: مقاومت فلسطین و در راس آن حماس، تا زمانی که حملات صهیونیست ها علیه ملت ما ادامه داشته باشد، در حالت درگیری دائم با اشغالگران باقی خواهد ماند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حماس، «فوزی برهوم» امروز (سه شنبه) تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست در شکستن اراده مقاومت یا تغییر هرگونه معادلات و قوانین نبرد که مقاومت در پاسخ به جنایات و تجاوزهای اشغالگران به آن‌ها تحمیل کرده است، موفق نخواهند شد.

وی تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست در چالش‌های داخلی متعددی زندگی می‌کنند و برای فرار از این بحران‌ها سعی دارند، این چالش‌ها را به مردم فلسطین منتقل کنند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  افزود:  تا زمانی که اشغالگری و تجاوزهای آنها ادامه یابد، ما پاسخگویی [به حملات]  و دفع تجاوزات را حق خود می‌دانیم و به حفاظت از منافع مردم خود پایبند هستیم.

برهوم اظهار داشت که شکل گیری وحدت گروههای مقاومت و قرار گرفتن بازوهای نظامی آن‌ها در اتاق مشترک موجب تجسم فهم بالایی برای چگونگی و فراهم کردن ساز وکارهای پاسخ به تجاوزات [صهیونیست ها] و دفاع از مردم فلسطین می‌شود که از طریق آن‌ها می‌توان بر هر نبرد با اشغالگران صهیونیست فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه اشغالگران صهیونیست حمله اخیر به فلسطینیان را آغاز کردند، افزود: رفتار اشغالگران بر روی زمین که هنوز هم یک رفتار مجرمانه و تهاجمی است ویژگیهای نبرد را مشخص می‌کند.

صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه “باب العمود” و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

هزاران شهرک نشین صهیونیست در روزهای اخیر به مسجد الاقصی  و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات آن‌ها علیه فلسطینیان در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی‌ها، ده‌ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه‌های آنان را تخریب کردند.

همچنین در ادامه این جنایات بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته و صبح امروز مناطقی در نوار غزه که عموما مناطق مسکونی فلسطینی ها می باشد را بمباران کردند که در پی آن  ۲۵ شهروند فلسطینی از جمله ۹ کودک به شهادت رسیدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *