شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

ظریف، شهادت ابراهیم بدرالدین حوثی را تسلیت گفت .

ظریف، شهادت ابراهیم بدرالدین حوثی را تسلیت گفت .

* بی شک این جنایت بزرگ در کنار دیگر جنایت های صورت گرفته در جنگ نافرجام علیه ملت یمن، حکایت از ضعف و استیصال متجاوزان جنگ مدار و مزدوران در رویارویی با نیروهای یمنی دارد و نه تنها اراده و روحیه ملت صبور و مقاوم یمن را تضعیف نمیکند بلکه حقانیت این ملت غیور را بیش از پیش نشان میدهد.

تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه شهادت ابراهیم بدرالدین حوثی را به خانواده و ملت مقاوم و صبور یمن تسلیت گفت و از خداوند رحمان برای آن شهید بزرگوار رحمت و علو درجات و برای رهبر جنبش انصارالله صبر مسئلت کرد.

به گزارش روز شنبه اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در این پیام افزود: بی شک این جنایت بزرگ در کنار دیگر جنایت های صورت گرفته در جنگ نافرجام علیه ملت یمن، حکایت از ضعف و استیصال متجاوزان جنگ مدار و مزدوران در رویارویی با نیروهای یمنی دارد و نه تنها اراده و روحیه ملت صبور و مقاوم یمن را تضعیف نمیکند بلکه حقانیت این ملت غیور را بیش از پیش نشان میدهد.

ظریف در پیام خود آورده است: از خداوند متعال صحت و سلامتی برای رهبر جنبش انصارالله و نصرت الهی برای ملت مجاهد یمن آرزو دارم.

خبر ترور “ابراهیم بدرالدین الحوثی” برادر “عبدالملک بدرالدین الحوثی” رهبر “جنبش انصارالله” یمن و یکی از چهار فرزند “علامه بدرالدین الحوثی” دیروز (جمعه) از سوی رسانه های یمنی منتشر شد.

وزارت کشور یمن با صدور اطلاعیهای در ارتباط با این ترور اعلام کرد که ابراهیم بدرالدین توسط دستان خیانتکار وابسته به تجاوزگران آمریکایی – اسراییلی – سعودی به شهادت رسیده و عوامل این جنایت را تحت تعقیب قرار داده و آنها را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

در همین ارتباط نیز دستگاه اطلاعاتی یمن اعلام کرده است که توانسته تا ۸۰ درصد از اعضای تیم ترور برادر عبدالملک بدرالدین را شناسایی و دستگیر کند و بازجویی از افراد دستگیر شده برای شناسایی سایر عوامل این اقدام تروریستی و ابعاد آن آغاز شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *