یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

یونیسف: بیش از یک میلیون کودک در غزه با خطر جدی مواجه هستند

یونیسف: بیش از یک میلیون کودک در غزه با خطر جدی مواجه هستند

 صندوق بین‌المللی حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نسبت به درخطر بودن جان یک میلیون کودک در غزه ابراز نگرانی کرد.مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل بر لزوم حفاظت از همه کودکان، خانواده‌ها و کارکنان نهادهای بشردوستانه که از آنها حمایت می‌کنند، تاکید کرد.

گزارش روز شنبه ایرنا از رسانه‌های فلسطین، کاترین راسل، مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نگرانی این سازمان را از وحشتی که یک میلیون کودک تحت بمباران در غزه تجربه می‌کنند، ابراز کرد.

مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل بر لزوم حفاظت از همه کودکان، خانواده‌ها و کارکنان نهادهای بشردوستانه که از آنها حمایت می‌کنند، تاکید کرد.

در همین حال، سیما بحوث، مدیر اجرایی کمیسیوک مقام زن سازمان ملل متحد، گفت که ارتباط این آژانس با تیمش در غزه قطع شده است.

وی نسبت به امنیت اعضای این تیم و خانواده‌هایشان ابراز نگرانی کرد.

این مقام سازمان ملل افزود که آنها پیش از این در طول ۲۱ روز حوادث وحشتناکی را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون با یک بمباران وحشتناک مواجه هستند.

وی بر ضرورت برقراری آتش بس انسانی فوری در نوار غزه تاکید کرد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند. شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که حتی شبکه آمریکایی NBC نیز بامداد امروز (شنبه) به نقل از تیم خبری خود گزارش داد که وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک است.

این شبکه آمریکایی به نقل از خبرنگاران مستقر خود در غزه اعلام کرد: وضع بسیار سخت و خطرناکی را تجربه می‌کنیم. در معرض بمباران بسیار سنگین هوایی و حملات خمپاره‌ای (صهیونیست ها) قرار داریم. مردم به هر اندازه بتوانند کشته‌ها و مجروحان خود را منتقل می‌کنند، اما آمبولانس‌ها قادر به خروج از مکان خود نیستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *