سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

آتش‌بس یک‌جانبه اسرائیل نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

آتش‌بس یک‌جانبه اسرائیل نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه : اگر امروزه رژیم صهیونیستی تن به آتش‌بس یک جانبه می‌دهد، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.برای قدردانی از این اقتدار بزرگ که با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و وحدت نیروهای مسلح حادث شده باید تمامی افراد جامعه پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر و به کاندیدای اصلح رأی دهند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آتش‌بس یک‌جانبه اسرائیل نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش  مهر، آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی آجا در غرب کشور که با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولین ارشد استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: وحدت مبارک میان نیروهای مسلح کشور قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: اگر امروزه رژیم صهیونیستی تن به آتش‌بس یک جانبه می‌دهد، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برای قدردانی از این اقتدار بزرگ که با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و وحدت نیروهای مسلح حادث شده باید تمامی افراد جامعه پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر و به کاندیدای اصلح رأی دهند.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات امیر آریانفر تجلیل و امیر سلیمان طاهری به عنوان فرمانده ارشد نظامی نیروی زمینی ارتش در غرب کشور معرفی و در پایان این مراسم لوح تقدیر امام جمعه کرمانشاه به امیر حیدری و امیر آریانفر اهدا شد.

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *