سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

اسرائیل متجاوز به التماس افتاد: آتش‌بس شود به آن پایبند خواهیم بود!

اسرائیل متجاوز به التماس افتاد: آتش‌بس شود به آن پایبند خواهیم بود!

رژیم صهیونیستی که خود آغازگر تجاوزات وحشیانه به نوار غزه از روز گذشته بوده است، برای برقراری آتش بس به التماس افتاده و از طرف‌های میانجی در این زمینه کمک خواسته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مصر، قطر و سازمان ملل به عنوان طرفهای میانجی با اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس برای بررسی تجاوزات اشغالگران به نوار غزه تماس گرفتند.

هنیه بر وحدت گروههای مقاومت و آمادگی کامل آنها برای مقابله با هرگونه تجاوزگری اشغالگران تاکید کرد.

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که اسرائیل برای پایبندی به آتش بس آماده است. پاسخ کوبنده و غافلگیرکننده گروههای مقاومت به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، اشغالگران را به تکاپو انداخته تا از طرفهای میانجی برای آتش بس بخواهند از گروههای مقاومت التماس کنند . مذاکرات گسترده طرفهای میانجی شامل مصر، قطر و سازمان ملل برای آتش بس ادامه دارد.

به گفته منابع خبری، تماسهای گسترده ای از سوی طرفهای میانجی برای توقف درگیری ها و جلوگیری از تبدیل آن به یک رویارویی تمام عیار در حال انجام است. مصر، قطر و سازمان ملل از جمله این طرفها هستند.

حازم قاسم سخنگوی حماس: پاسخ اتاق مشترک عملیات مقاومت یکپارچه و هماهنگ است

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس: پاسخ اتاق مشترک عملیات مقاومت یکپارچه و هماهنگ و در چارچوب تدابیر میدانی مشترک میان تمام گروه های مقاومت قرار دارد.

جبهه مردمی فلسطین: با پاسخ یکپارچه گروههای مقاومت اوهام اشغالگران بر باد رفت

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: پاسخ یکپارچه گروههای مقاومت در غزه، اوهام اشغالگران برای متلاشی کردن جبهه مقاومت و یکپارچگی ارکان آن را برباد داد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *