شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

امیر حاتمی: ایده‎ های سردار سلیمانی را در وزارت دفاع پیگیری می‌کنیم

امیر حاتمی: ایده‎ های سردار سلیمانی را در وزارت دفاع پیگیری می‌کنیم

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تصریح بر اینکه «عاملان ترور سردار سلیمانی باید بدانند انتقام این شهید گرفته خواهد شد» بر پیگیری ایده های این شهید در وزارت دفاع تاکید کرد.

وزیر دفاع در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید سپهبد سلیمانی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: برای دنبال کردن ایده‎های سردار سلیمانی در جنگ با تکفیری‌ها سرفصل‎هایی را در وزارت دفاع ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا حاتمی با اشاره به اینکه «قدرت‌های فرامنطقه‌ای به دنبال ضعیف کردن ایران هستند» خطاب به دانشجویان گفت: شما جوانان حزب اللهی در این دانشگاه جمع شده اید تا کار آزموده شوید و بتوانید مقدرات کشور را در دست بگیرید. شهید سلیمانی ابعاد متعددی دارد که در این روزها درباره آن سخن‎های متعددی عنوان شده البته این سخن ها، باز هم کم است؛ اما یکی از ابعاد شهید سلیمانی که کمتر درباره آن مطلبی بیان شده، مدیریت راهبردی این شهید سرافراز است.

حاتمی از تقلای دشمنان برای «فرسایش ژئوپلتیکی» ایران گفت و ادامه داد: امروز بدون تردید موقعیت کشورمان در طول چند دهه گذشته بی سابقه است؛ موقعیتی که در دوران انقلاب اسلامی ایجاد شده بی نظیر و ممتاز است؛ بخشی از این موقعیت جغرافیایی است، موقعیتی که دشمنان دنبال آن هستند تا فرسایش ژئوپلتیکی را برای ایران بوجود آوردند اما باید بدانند این توطئه میسر نمی شود.

وزیر دفاع سپس به علت اصرار دشمنان بر کم کردن حضور منطقه ای ایران اشاره کرد و گفت: اینکه از سوی دشمنان عنوان می شود جمهوری اسلامی ایران باید حضورش را در منطقه کم کند بواسطه تضاد در منافعی است که دیگران در این منطقه دنبال آن هستند؛ امروز در منطقه شاهدیم که کشورهایی منافع خود را در تبعیت از قدرت های فرامنطقه‌ای دنبال می‌کنند.

وزیر دفاع تاکید کرد: سر فصل خاصی برای دنبال کردن ایده های شهید سلیمانی در مبارزه با تکفیری ها در وزارت دفاع ایجاد کردیم و در حال دنبال کردن آن هستیم.

وی افزود: عاملان ترور سردار سلیمانی باید بدانند انتقام این شهید گرفته خواهد شد، البته انتقام بزرگ خروج آمریکایی ها از منطقه است، با این وجود، عاملان و آمران به شهادت رساندن سردار هم مجازات خواهند شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *