یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

انتقاد شدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اقدام نسجیده « یائیرلاپید»

انتقاد شدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اقدام نسجیده « یائیرلاپید»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت از حضور «یائیر لاپید» وزیرخارجه این رژیم در منطقه باب العمود در قدس اشغالی انتقاد کرد.

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت از حضور «یائیر لاپید» وزیرخارجه این رژیم در منطقه باب العمود در قدس اشغالی انتقاد کرد.

وی در یک مصاحبه رادیویی با انتقاد از «یائیر لاپید»، وزیر خارجه این رژیم، بابت حضور در منطقه باب‌ العمود گفت: بسیاری دوست دارند در جاهایی گشت ‌وگذار کنند، اما بهتر است قبلا به کاری که می‌کنند فکر کنند.

به گزارش مهر به نقل از القدس العربی، وی گفت که بدون آنکه بخواهد به این مورد خاص بپردازد، توصیه‌اش این است که کسی دست به اقدامی نزند که موجب تحریک و بر هم خوردن ثبات شود.

گانتز افزود: همه می‌دانیم که ماه رمضان با حساسیت بسیار بالایی همراه است.

شامگاه یکشنبه «یائیر لاپید» به همراه گروهی از مقامات صهیونیست از منطقه باب العمود در قدس اشغالی دیدن کرد.

صهیونیست‌ها که از آغاز ماه مبارک رمضان نیروهای نظامی بیشتری را به قدس اشغالی گسیل دادند، دوشنبه شب نیز به فلسطینیان در منطقه «باب العامود» در مرکز قدس اشغالی حمله کردند. بر اساس گزارش شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست برای پراکنده کردن فلسطینیان در باب العامود از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی استفاده کردند. همچنین نظامیان اشغالگر به صورت گسترده‌ای در منطقه باب العامود و مناطق اطراف آن حضور دارند.

نظامیان صهیونیست همچنین دوشنبه شب دو جوان فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کردند. طی درگیری‌های یکشنبه شب نیز در منطقه باب العامود ۱۹ فلسطینی زخمی و ۱۰ تن نیز بازداشت شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *