سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

بمباران دوباره تل‌آویو/ مقاومت به حملات صهیونیست ها به غیرنظامیان پاسخ داد

بمباران دوباره تل‌آویو/ مقاومت به حملات صهیونیست ها به غیرنظامیان پاسخ داد

گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)در واکنش به کشتار غیرنظامیان، تل آویو را بمباران کرد.همزمان سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در بیانیه ای از حملات شدید راکتی و خمپاره‌ای به مواضع رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، این دومین بمباران تل‌آویو در چند ساعت گذشته است.

خبرنگار الجزیره نیز از آغاز موج جدید موشکی از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

منابع محلی فلسطینی همچنین از شنیده شدن صدای آژیر خطر شلیک موشک در شهرک‌های صهیونیستی در مجاورت غزه خبر دادند.

گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دو ساعت پیش نیز تل آویو را به شدت هدف حملات راکتی خود قرار داد.

همزمان سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در بیانیه ای از حملات شدید راکتی و خمپاره‌ای به مواضع رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داد.

در ادامه بیانیه سرایا القدس آمده است: «حملات راکتی شدیدی را به سمت مواضع دشمن در شهرک‌های کسوفیم نیریم، مفتاحیم، صوفا و برج ارسال در مجاورت نوار غزه انجام دادیم».

با ورود عملیات طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه،

۲ هزار و ۴۵۰ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون ۹ هزارو ۲۰۰ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *